مشارکت مرزبانان آستارا در اهدای خون و دستگیری سارقان


مشارکت مرزبانان آستارا در اهدای خون و دستگیری سارقان

آستارا - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی آستارا از مشارکت 20 نفر از نیروها در اهدای خون برای رفع نیاز بیماران و از دستگیری 2 سارق موتورسیکلت در روستای مرزی عنبران خبر داد.

سرهنگ نوذر مرادی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز مرزبانان با اهدای خون به بیماران در ایام پیشگیری از بیماری کرونا، مسئولیت خود را در قبال امنیت و سلامت جامعه نشان دادند.

پایگاه انتقال خون آستارا نیز از علاقه مندان به اهدای خون خواست همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت هشت تا ۱۳ به این پایگاه به نشانی خیابان گمرک، محوطه اورژانس قدیمی مراجعه کنند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا ادامه داد: به دنبال دریافت گزارش سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در روستای عنبران، امروز مرزبانان با اقدام اطلاعاتی سرنخ هایی از مخفیگاه ۲ سارق به دست آورده و آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: امنیت مرزهای آستارا مثال زدنی است و مرزبانان بیدار با بهره گیری از امکانات و استحکامات دفاعی، در تقویت امنیت نوار مرزی این شهرستان عملکرد رضایت بخشی دارند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خشکی و ۱۵ کیلومتر مرز آبی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت