نام نویسی بیمه شدگان تامین اجتماعی البرز غیر حضوری شد 


نام نویسی بیمه شدگان تامین اجتماعی البرز غیر حضوری شد 

کرج - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز اعلام کرد که نام نویسی بیمه شدگان جدید تامین اجتماعی در این استان غیر حضوری و به صورت الکترونیکی  شد. 

مرتضی سلامی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کارفرمایان برای انجام مراحل بیمه ای کارگران و کارکنان جدید خود از حضور در شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی استان خودداری کنندو مراحل نام نویسی را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

وی بیان داشت: برای توسعه ارائه خدمات غیر حضوری و با هدف افزایش سطح رضایت مخاطبان ، امکان نام نویسی متمرکز مخاطبان شامل نام نویسی برای اولین بار و بروزرسانی ارتباط بیمه‌ای فراهم شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز افزود: کارفرمایان کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی که دارای توافقنامه تنظیم و ارسال فهرست اینترنتی با سازمان تامین اجتماعی هستند می توانند بدون مراجعه به شعب و کارگزاری های سازمان از طریق درگاه اینترنتی این سازمان نسبت به درخواست نام نویسی غیر حضوری نیروی کار شاغل،در کارگاه تحت پوشش خود اقدام نمایند.
سلامی گفت : با افزایش خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان و کارفرمایان از تجمع ارباب رجوع در شعب و کارگزاری ها جلوگیری خواهد شد که این اقدام نقش موثری در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا دارد.

حدود نیمی از جمعیت سه میلیون نفری استان البرز از خدمات بیمه ای تامین اجتماعی بهره مند هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام