نقاب نمدی طرح گربه


نقاب نمدی طرح گربه

درست کردن نقاب با طرح های مختلف واسه بچه ها خیلی جذاب و پر طرفدار هست. شما میتونید طرح های مختلفی از این نقاب ها رو درست کنید و یه سرگرمی خوب برای بچه ها فراهم کنید. البته که طرح های کارتونی برای بچه ها جذاب تر هست، امروز میخوایم ماسک تام رو براتون آموزش بدم که یه شخصیت کارتونی خیلی معروف و پر طرف دار هست و حتما همه بچه ها ازش استقبال میکنن و...

درست کردن نقاب با طرح های مختلف واسه بچه ها خیلی جذاب و پر طرفدار هست. شما میتونید طرح های مختلفی از این نقاب ها رو درست کنید و یه سرگرمی خوب برای بچه ها فراهم کنید. البته که طرح های کارتونی برای بچه ها جذاب تر هست، امروز میخوایم ماسک تام رو براتون آموزش بدم که یه شخصیت کارتونی خیلی معروف و پر طرف دار هست و حتما همه بچه ها ازش استقبال میکنن و میتونید توی جمع های کودکانه به عنوان یه سرگرمی و بازی ازش استفاده کنید بدون اینکه هزینه ی گزافی براش بپردازید… در ادامه همراه ما باشید.

نقاب نمدی طرح گربه

نقاب تام

وسایل مورد نیاز برای ساخت نقاب گربه

نمد کش نامریی چسب حرارتی قیچی هویه
نقاب نمدی طرح گربه

وسایل مورد نیاز

مراحل ساخت نقاب نمدی

برای ساخت این نقاب به الگو نیاز داریم که من توی تصویر زیر در اختیارتون گذاشتم. این الگو ها رو روی کاغذ بکشید و دور تا دورش رو برش بزنید.

نقاب نمدی طرح گربه

الگو

الگو ها رو روی نمد قرار بدید و با سوزن فیکسش کنید و بعد برش بزنید. برای رنگ نمد هم بهتره از رنگ هایی استفاده کنیم که شبیه شخصیت کارتونی باشه.

نقاب نمدی طرح گربه

برش های نمدی

بعد از برش زدن تیکه های نقاب باید قسمت های مختلف رو بچسبونید. برای گوش از دو تیکه نمد استفاده کنید که تیکه توسی رو به صورت کامل برش بزنید و تیکه صورتی رو به اندازه نصف گوشش و این دو تیکه رو روی هم بچسبونید.

نقاب نمدی طرح گربه

چسباندن تیکه گوش

حالا نوبت به این میرسه که گوش هاشو به صورتش بچسبونید. برای چسبوندن پایین گوشش رو چسب بزنید و به پشت صورتش بچسبونید.(دو تا تصویر بعدی،عکس از جلو و پشت صورت نقابمون رو براتون گذاشتم.)

نقاب نمدی طرح گربه

چسباندن گوش ها(پشت نقاب)

نقاب نمدی طرح گربه

چسباندن گوش(جلوی نقاب)

برای چشم هاش از رنگ های سبز و زرد استفاده کنید و هلال سبز رو روی هلال زرد بچسبونید. (موقع چسب زدن به صورت خطی و باریک روی لایه چسب بزنیم که وقتی لایه ها رو روی هم میزاریم چسب از اطراف نزنه بیرون و کارمون تمیز باشه.)

نقاب نمدی طرح گربه

چسباندن چشم ها

نقابمون کلی تیکه هایی داره که باید اون ها رو بچسبونید. بهتره قبل از چسبوندن هر کدوم از این تیکه ها رو جای مناسبش بزارید و بعد شروع به چسبوندن کنید. اول چشم ها و تیکه توسی رنگ بین دو تا چشم هاشو بچسبونید و بعد لایه نمدی سفید رنگ رو جوری روی کار بذارید که انتهای دو تا چشم و قسمت بین دو چشم رو بپوشونه.

نقاب نمدی طرح گربه

قرار دادن تیکه های نقاب

بعد از چسبوندن جزییات صورتش یه نمد مشکی رو شبیه عدد پنج فارسی برش بزنید و واسه دماغ گربه روی صورتش بچسبونید.

نقاب نمدی طرح گربه

چسباندن دماغ

به کمک قیچی داخل چشمش رو خالی کنید. برای خالی کردن چشم کافیه وسط چشم رو دولا کنید و قیچی بزنید. با این کار قیچی به راحتی دخل چشمش میره و میتونید دور تا دور هلال سبز رنگ چشمش رو ببرید.

نقاب نمدی طرح گربه

قیچی کردن وسط چشم

نقاب نمدی طرح گربه

خالی کردن چشم ها

به کمک هویه دو طرف صورتش رو سوراخ کنید. بهتره سوراخ خیلی ریز باشه چون فقط میخوایم کش رو از داخلش رد کنیم. (برای استفاده از هویه هم باید بزاریم کاملا داغ بشه و نمد رو روی شیشه یا یه جسم غیر قابل اشتعال بذارید و بعد هویه رو کاملا عمودی برای یکبار روی کار میذارید و برمیدارید.)

نقاب نمدی طرح گربه

سوراخ کردن دو طرف صورت

باید کش رو از داخل این سوراخ ها رد کنید. ابتدا یه کش به اندازه دور سر کودک برش بزنید و بعد یک سر کش رو از داخل یکی از سوراخ ها رد کنید و گره بزنید، بهتره چند تا گره بزنید که محکم باشه.

نقاب نمدی طرح گربه

گره زدن سر کش

دنباله کش رو از پشت نقاب رد کنید و از داخل سوراخ دیگه بیرون بیارید و دوباره چند گره محکم بزنید. نقاب شما آماده است…

نقاب نمدی طرح گربه

گره زدن انتهای کش

نقاب نمدی طرح گربه

نقاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نمد دوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل