آموزش ساخت گل سر نمدی


آموزش ساخت گل سر نمدی

خیلی راحت میتونیم با وسایل ساده و کم هزینه وسایل تزیینی زیبا درست کنیم و ازش لذت ببریم. گلسر که میخوایم درست کنیم میتونیم روی گیره مو یا تل بچسبونیم و یا حتی میتونه کارایی دیگه ای هم داشته باشه مثل تزیین روی کادو و یا حتی میتونیم  برای جمع کردن پرده اتاق هم ازش استفاده کنیم برای این کار باید گل رو روی نواری که باهاش پرده رو جمع میکنیم بچسبونیم....

خیلی راحت میتونیم با وسایل ساده و کم هزینه وسایل تزیینی زیبا درست کنیم و ازش لذت ببریم. گل سر که میخوایم درست کنیم میتونیم روی گیره مو یا تل بچسبونیم و یا حتی میتونه کارایی دیگه ای هم داشته باشه مثل تزیین روی کادو و یا حتی میتونیم برای جمع کردن پرده اتاق هم ازش استفاده کنیم برای این کار باید گل رو روی نواری که باهاش پرده رو جمع میکنیم بچسبونیم. پس میبینیم که با هزینه کم و یه مقدار وقت گذاشتن میتونیم اطرافمون رو زیباتر کنیم.

آموزش ساخت گل سر نمدی

گل نمدی

وسایل مورد نیاز برای ساخت گل سر

نمد چسب حرارتی قیچی
آموزش ساخت گل سر نمدی

وسایل مورد نیاز

شروع ساخت گل سر

برای شروع نیاز به 9 تا نوار باریک در سایز های مختلف داریم البته اگر بخوایم گلمون کم حجم تر بشه میتونیم تعداش رو کمتر کنیم،هر چند تا نوار سایزهاشون باهم برابر هستش که توی عکس مشخص هست.

آموزش ساخت گل سر نمدی

برش زدن

دو سر نوار ها رو به هم میچسبونیم.

آموزش ساخت گل سر نمدی

وصل کردن دو سر نوار

نوار ها رو مطابق تصویر یه پیچ کوچولو میدیم.به این صورت که قسمتی که دو سر نوار به هم وصل شدن به صورت کج روی لایه زیرش میچسبونیم.

آموزش ساخت گل سر نمدی

پیچ دادن

خوب بعد از چسبوندن قسمت پیچ خورده از بزرگ به کوچیک روی هم میچسبونیمشون البته با یه نظم خاص که در نهایت کارمون زیبا جلوه بده.

آموزش ساخت گل سر نمدی

چسباندن

گلمون آمادست میتونیم با توجه به کارایی که مد نظرمون هست ازش استفاده کنیم.

آموزش ساخت گل سر نمدی

گل سر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نمد دوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل