متن تقدیر و تشکر از پزشک


متن تقدیر و تشکر از پزشک

در این مطلب تعدادی نمونه متن تقدیر و تشکر از پزشک معالج ، متن لوح تقدیر و تقدیرنامه از دکتر برای شما دوستان جمع آوری کرده ایم. امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. لطفا با ارسال دیدگاه ، ما را از میزان رضایت خود مطلع سازید. تا بتوانیم روز به روز کیفیت مطالب را ارتقا دهیم. با تشکر متن تشکر از دکتر جراح و پزشک معالج بسم الله الرحمین...

در این مطلب تعدادی نمونه متن تقدیر و تشکر از پزشک معالج ، متن لوح تقدیر و تقدیرنامه از دکتر برای شما دوستان جمع آوری کرده ایم. امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. لطفا با ارسال دیدگاه ، ما را از میزان رضایت خود مطلع سازید. تا بتوانیم روز به روز کیفیت مطالب را ارتقا دهیم. با تشکر

متن تشکر از دکتر جراح و پزشک معالج

بسم الله الرحمین الرحیم

لوح سپاس

استاد عالیقدر

جناب آقای دکتر مهدی واعظی

سلام علیکم

بدینوسیله از زحمات شما سرور گرامی و دانشمند متعهد که با اعمال جدیت مبتنی بر حرفه مقدس پزشکی در مورد بیمارن خصوصا مادر عزیمان معصومه هاشمی که با دستان شفا بخش جنابعالی لبخندی دوباره به زندگی زد صمیمانه سپاسگزاری مینمائیم. بدون شک تلاش و علم و عمل صادقانه حضرتعالی در محضر باریتعالی جلوه دیگری دارد.از پیشگاه ایزد منان سعادت و سلامتی توام با عزت و سرفرازی را برایتان خواستاریم.

خانواده جمشیدی راد

متن تقدیرنامه از دکتر جراح

بنام خدا

تقدیرنامه

جناب آقای دکتر محمد باقری نژاد

به پاس زحمات بی دریغ و بی شائبه حضرتعالی در طول مدت عمل جراحی و درمان پدر عزیزمان که با عنایت خداوند متعال و تلاش شما و همکاران منجبر به سلامتی گردیده است.این لوح تقدیر رابه رسم یاد بود تقدیرم میداریم. امید است همواره شما و خانواده محترمتان سلامت و سربلند باشید.

خانواده علی قادری

متن لوح تقدیر از پزشک معالج به خاطر مراقبت

بسمه تعالی

لوح تقدیر

از مژده ی حبیب دلم شاد و خرم است وز نسخه ی طبیب تنم ایمن از بلاست

سرکار خانم دکتر محبوبه اسفندیاری

از اینکه با سعه ی صدر ، حس نوع دوستی و حسن خلق و به پشتوانه ی دانش روز با همت، حمیت و تلاش جدی و با توجه به شرایط بسیار سخت و صعب همسرم در دوران بارداری؛ با ظرافت و دقت نظر نسبت به مراقبت همسرم در دوران بارداری از ابتدا تا انتها جهت سالم به دنیا آوردن نورچشم و فرزند دلبندم در نهایت فرهیختگی و هوشمندی اهتمام ورزیدید، در کمال ادب و ارادت این لوح تقدیر تقدیم محضر طبیبانه و ماهرانه ی شما می گردد.

خانوده حسین زاده

متن تقدیر و تشکر از پزشکمتن تشکر از دکتر

متن تقدیر از زحمات دکتر چشم پزشک

من لم یشکر المخلوق و لم یشکر الخالق

لوح سپاس

جناب آقای دکتر علیرضا ابراهیم زاده مختصص و جراح چشم

با سپاس فراوان از زحمات شبانه روزی جنابعالی در بهبود ، همسر و خواهر عزیزمان و از اینکه امکان دیدن بهتر زیبایی خداوند منان را فراهم ساختید بر خود وظیفه میدانیم که از شما پزشک متخصص و متعهد تشکر و قدردانی نماییم.

رجاء واثق داریم که در پرتو الطاف خداوند منان و توجهات حضرت ولیعصر، جنابعالی و خانواده محترم موفق و پیروز باشید.

از طرف خانوده معصومی و قربانی

متن تشکر از چشم پزشک

بسم الله الرحمین الرحیم

لوح سپاس

استاد عالیقدر

جناب آقای دکتر صدرالدین قادری

سلام علیکم

از اینکه با سعه صدر، حس نوع دوستی و حسن اخلاق و به پشتوانه دانش روز باهمت،حمیت و تلاش جدی با ظرافت و دقت نظر در جهت بهبودی چشم های پدر عزیزمان در نهایت فرهیختگی اهتمام ورزیدید.در کمال ادب و ارادت از شما پزشک بزرگوار سپاسگزاریم. از طبیب عشق برای آن طبیب مهر ،صحت،سلامت،سعادت،و سیادت مسئلت می نماییم.

اراتمند شما: خانواده فراهی

متن تقدیر و تشکر از پزشکتشکر از فوق تخصص گوش و حق و بینی

متن تقدیر از فوق تخصص گوش، حلق و بینی

بنام خدا
(هو الشافی)

جناب آقای دکتر محمد حسین محزون

با استعانت از الطاف بی کران خداوند متعال و با مسئلت طول عمر با عزت و برکت برای جنابعالی، سپاس و تقدیر از عملکرد قابل توجه شما در امر جراحی اینجانب را ابراز می نمایم. امیدوارم در سایه پروردگار متعال موفقیت های روز افزون جنابعالی در حوزه پزشکی و خدمت به خلق را شاهد باشیم.

برخود فرض دانسته ایم با اهدای این لوح ذره ای از زحمات حضرتعالی را جبران کرده باشیم. باشد در تمام مراحل زندگانی موفق و کامیاب باشید.

از طرف خانواده محسنی پور

متن تقدیر و تشکر از پزشک نمونه

بسمه تعالی

لوح تقدیر

همکار ارجمند سرکار خانم دکتر مرضیه منبتی

ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی و خدمات جنابعالی در راه حفظ و ارتقاء سلامت جامعه که همواره عطر امید بر بالین بیماران می پراکند و به رنجوران امید و حیات عطا میکند، انتخاب جنابعالی را بعنوان : پزشک نمونه تبریک عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و بهروزی شما را در تمامی عرصه های زندگی خواستاریم .

رئیس بیمارستان قلب شهید فقیهی کرمان

دکتر علی کاظمی

متن تشکر از دکتر کلیه

به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست

(چو بیمار از شفا سرمست گردد – طبیب از جام شادی مست گردد)
(خدا شافی و این خود افتخاریست – که طبیبی با خدا همدست گردد)

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمود اسدی نژاد
سلام علیکم

با تقدیم شایسته ترین احترامات و ضمن تقدیر و تشکر بی پایان از همکاریهای صمیمانه حضرتعالی، جای افتخار و مباهات دارد از انسانهایی تقدیر گردد که در روزگار کمرنگی احساس و عواطف، همت گمارده و قیام به معاضدت بندگان مضطر الهی نموده اند.

از تمام تلاشی که در حق جامعه بیماران کلیوی مبذول داشته اید نهایت تشکر را دارم. بدیهی است اجراین اعمال صالح تنها در دید قدرت لم یزلی بوده و خارج از حیطه سپاسگزاری انسانی است.
خداوند شما را در زمره بندگان صالح قرار دهد انشاا…

خانوده هاشم منبتی زاده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پیامک مناسبتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟