برگزاری نشست آنلاین کارگروه ‌های دپارتمان آموزش فدراسیون والیبال 


برگزاری نشست آنلاین کارگروه ‌های دپارتمان آموزش فدراسیون والیبال 

نشست آنلاین کارگروه ‌های دپارتمان آموزش فدراسیون والیبال برگزار شد.

نشست آنلاین کارگروه‌های دپارتمان آموزش فدراسیون والیبال با حضور جهانگیر سیدعباسی رئیس دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی در فدراسیون و به صورت آنلاین با دیگر اعضای کارگروه‌ها برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر این اساس نشست کارگروه استعدادیابی از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار شد و پروین یادآور، میترا شعبانیان، جعفر هوتهم، رضا (محمد) وکیلی فرجاد، بهمن تاری‌وردی‌زاده و سجاد بیرامی اعضای کارگروه استعدادیابی بودند که تعدادی از آنان موفق به شرکت در مباحث آنلاین این کارگروه شدند.

همچنین نشست کارگروه مربیان و آموزش و پژوهش از ساعت ۱۶ تا ۱۸ پیگیری شد و شیوا آزادفدا، حسینعلی مهران‌پور، جواد مهرگان، حسن ثانیان و نادر شوندی از اعضای کارگروه آموزش و فریبا صادقی، احمد لاهوتی، علی پورعروجی و رحمت نوری، اعضای کارگروه مربیان در مباحث آنلاین شرکت کردند.

رئیس دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی درباره مباحث مطرح شده در این نشست‌ها، گفت:اولین جلسه امروز، برای استعدادیابی برگزار شد و مباحث مهمی از جمله آیین‌نامه کمیته، مطرح گردید و به رای گذاشته شد. همچنین چارت دپارتمان که نقشه راه ما خواهد بود نیز مشخص شد.

وی تصریح کرد: در این نشست، درباره وظایف کارگروه‌ها هم بحث و تبادل نظر شد که تا جلسه بعدی دپارتمان، نهایی می‌شود و جهت تصویب، به هیات رئیسه و رئیس فداسیون ارائه خواهد شد.

سیدعباسی در ادامه افزود: جلسه دوم امروز، نشستی مشترک بین کمیته‌های مربیان و آموزش بود که با حضور اعضا، شاخص‌ها و معیارهای لازم برای شرکت در کلاس‌های بین‌المللی، بررسی و امتیازدهی شد. آیین‌نامه برگزاری کلاس‌های داخلی نیز مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد که نشست بعدی، در اسرع وقت برگزار شود تا به سمت الکترونیکی شدن کلاس‌های آموزشی حرکت کنیم.

گفتنی است، نخستین نشست آنلاین کارگروه‌های دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی فدراسیون والیبال روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ تیرماه برگزار شده بود.

همچنین بخوانید:

نشست تدوین پروتکل ‌های بهداشتی والیبال با حضور داورزنی

علی نژاد: فدراسیون والیبال، یکی از چهار فدراسیون برتر کشور است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...