آتش سوزی هولناک در شهرک صنعتی جاجرود همچنان ادامه دارد + فیلم


آتش سوزی هولناک در شهرک صنعتی جاجرود همچنان ادامه دارد + فیلم

حوادث رکنا: با گذشت بیش از هشت ساعت از آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی کمرد شهرستان پردیس تلاش آتش‌نشانان پردیس، تهران، بومهن، جاجرود و رودهن برای اطفاء حریق ادامه دارد.

آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی «کمرد» پردیس ادامه دارد.

از ساعت ۶ صبح امروز آتش‌سوزی گسترده و وسیعی‌ در خیابان صنعت، منطقه صنعتی کمرد به وقوع پیوست که پیرو آن سه کارخانه را درگیر خود کرد.

به گزارش رکنا، این کارخانه‌ها شامل یک سوله بزرگ انبار و نگهداری فر، اجاق گاز، یخچال، وسایل برقی و سایر اقلام بود که کاملاً دچار حریق شد.

سوله دیگر دچار حریق شده کارخانه تولید چسب و یک کارگاه مبل سازی نیز با حریق خفیفی مواجه شد.

هم اکنون آتش‌نشانان پس از ۸ ساعت تلاش بی‌وقفه مشغول اطفاء حریق هستند و همچنان زبانه‌های آتش در برخی نقاط این سوله‌ها مشاهده می‌شود.

هادی درفکی مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در محل این آتش سوزی در این خصوص اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از سوله‌ها و انبارها دچار حریق گسترده شدند و حجم بالایی از وسایل و تجهیزات دپو شده و تجهیزات تولیدی کاملاً از بین رفت.

وی ادامه داد: پس از حضور تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر پردیس، به دلیل حجم بالای آتش سوزی، ۶ ایستگاه از شهر تهران، ایستگاه‌های آتش‌نشانی بومهن، جاجرود، رودهن نیز برای اطفاء حریق به ما پیوستند.

مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس بیان کرد: خوشبختانه در این آتش‌سوزی به هیچ کس آسیبی وارد نشد اما همچنان پرسنل آتش‌نشانی‌های شهر تهران، دماوند، و پردیس مشغول فعالیت برای اطفاء حریق هستند.

در حاشیه این آتش‌سوزی منصور درجاتی مدیرکل ستاد بحران استانداری تهران، فرماندار شهرستان پردیس، مسؤولان شهری و شهرستانی به محل آتش سوزی مراجعه و از نزدیک روند اقدامات برای مهار این آتش‌سوزی گسترده مطلع شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش