پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روزی که گذشت / 14 مرداد 1399


پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روزی که گذشت / 14 مرداد 1399

پر بازدید ترین اخبار منتشر شده در سایت طرفداری را از این پس هر شب ساعت 12 بامداد با شما مخاطبان مرور خواهیم کرد. 10 خبر پربازدید طرفداری در 14 مرداد 1399:

لیست فروش چلسی | آمادگی آبی ها برای قطع همکاری با 10 بازیکن تیم اصلی

به نقل از اسکای، جذب یک دروازه بان جدید هم یکی از اهداف چلسی است و آن ها به همین دلیل به دنبال فروش کپا آریزابالاگا یا پیدا کردن یک مشتری برای قرض دادن او هستند. امرسون پالمیری، جورجینیو، ویکتور موزس، تیمو باکایوکو، دنی درینک واتر و میچی باتشوایی هم در دسته بازیکنانی قرار می گیرند که چلسی دنبال قطع همکاری با آن ها است. نکته جالب آمادگی چلسی برای فروختن سه مدافع میانی تیم است: آنتونیو رودیگر، کورت زوما و آندریاس کریستنسن هم در کنار افراد یاد شده نمی توانند از حضور خود در تیم فصل بعد باشگاه مطمئن باشند.

انتشار لیست بهترین تیم تاریخ فوتبال، برنامه فرانس فوتبال در سال 2020

به نقل از بلیچر ریپورت، نشریه فرانس فوتبال قصد دارد به جای اهدای توپ طلا در پایان سال 2020، لیستی یازده نفره از بهترین تیم تاریخ فوتبال منتشر کند.

منچستریونایتد با جیدون سانچو به توافق شخصی رسید

به نقل از اسکای آلمان، جیدون سانچو وینگر 20 ساله و انگلیسی باشگاه دورتموند با منچستریونایتد برای قراردادی به مدت 5 سال به توافق شخصی رسیده است و اکنون تنها توافق نهایی میان دو باشگاه برای قطعی شدن این انتقال باقی مانده است.

کیت اول منچستریونایتد در فصل 21-2020 رونمایی شد

منچستریونایتد به طور رسمی از پیراهن اول خود در فصل 21-2020 رونمایی کرد. اینیگو ترنر، مدیر گروه طراحی آدیداس گفته است این پیراهن به طوری طراحی شده است تا ضمن مدرن بود، به سنت های باشگاه منچستریونایتد هم وفادار باقی بماند.

پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روزی که گذشت / 14 مرداد 1399کیت اول منچستریونایتد در فصل 21-2020

تعجب داوید دخیا از شباهت مربی یک تیم اسکاتلندی به او / عکس

شباهت عجیب استوارت کتلول، سرمربی 36 ساله تیم راس کانتی در لیگ اسکاتلند به داوید دخیا، واکنش دروازه بان منچستریونایتد در توییتر را به همراه داشت.

پر بازدیدترین اخبار طرفداری در روزی که گذشت / 14 مرداد 1399شباهت استوارت کتلول، سرمربی 36 ساله تیم راس کانتی در لیگ اسکاتلند به داوید دخیا

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 3 آگوست 2020

آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 3 آگوست 2020 یکی از بخش های پربازدید طرفداری در 24 ساعت اخیر بود.

پائولو دیبالا بهترین بازیکن فصل 20-2019 سری آ

به نقل از گل ایتالیا، رده بندی بهترین بازیکنان فصل 20-2019 سری آ بر اساس داده های آماری هر بازیکن توسط سیستم Netco Sports برآورد شده است. در فصل 20-2019، پائولو دیبالا به عنوان بهترین بازیکن سری آ برگزیده شد.

برنامه نود اول بود، فوتبال برتر در شبکه سه هم پنجم است / میثاقی در نقش بدمن ماجرا!

شب گذشته و در جریان برنامه فوتبال برتر، محمد حسین میثاقی اعلام کرد این برنامه در حال حاضر به جایگاه واقعی خود رسیده است. اینکه برنامه ای به جایگاه واقعی خود رسیده باشد قطعا تعاریف گوناگونی دارد و در ابتدا باید گفت این ادعا با چه مقیاسی بیان شده است تا درباره آن بتوان صحبت کرد. مانند آن چیزی که محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر شب گذشته گفت و در خلال صحبت هایش، کمی به تعریف از برنامه خود پرداخت. مهمترین جمله ای که او در این باره به زبان آورد این بود که برنامه فوتبال برتر اکنون به جایگاه واقعی خود رسیده است! وقتی به سراغ آخرین فهرست اعلام شده توسط صدا و سیما که مربوط به تیر ماه است می رویم می بینیم که هنوز اتفاق جدیدی برای برنامه فوتبال برتر نیافتاده است و آنها کماکان با رتبه ای نازل در جدول پربیننده ترین برنامه ها سیما حضور دارند. اما در پایان این مطلب نگاهی هم می اندازیم به وضعیت برنامه های پربیننده تیرماه که به صورت رسمی و توسط صدا و سیما منتشر شده است. لیستی که برنامه فوتبال برتر در میان 10 برنامه پرمخاطب آن قرار ندارد و در میان برنامه های پربیننده هر شبکه نیز در رده پنجم برنامه های پخش شده از شبکه سوم سیما در تیر ماه قرار گرفتند. این در حالیست پیش از این، برنامه نود، در هر نظرسنجی و با هر کیفیتی و البته با حضور برنامه های گردن کلفت، در صورتی که اول نمی شد در میان سه برنامه اصلی حضور پیدا می کرد.

معاوضه سیاه؛ مخیتاریان و الکسیس سانچز، قرارداد خود با آرسنال و منچستریونایتد را فسخ می کنند

آرسنال و منچستریونایتد در ژانویه 2018، طی معاوضه ای جنجالی، الکسیس سانچز و هنریک مخیتاریان را جابجا کردند. هر دو بازیکن در این معاوضه 34 میلیون یورو ارزش داشتند و دستمزد سنگینی از تیم جدید خود گرفتند. الکسیس سانچز در منچستریونایتد و هنریک مخیتاریان در آرسنال اصلا درخشان ظاهر نشدند و پس از یک سال و نیم مجبور به ترک تیم خود شدند. الکسیس سانچز و هنریک مخیتاریان پس از احیا شدن در ایتالیا، خواهان ماندن در سری آ شدند. از قرارداد مخیتاریان با آرسنال، یک فصل و از قرارداد سانچز با یونایتد، 2 فصل باقی مانده است. با این حال هر دو باشگاه برای خلاص شدن از دستمزد سنگین این دو بازیکن، حاضر به فسخ قرارداد آنها شدند.

ایکر کاسیاس از فوتبال خداحافظی کرد / رسمی

ایکر کاسیاس، دروازه بان 39 ساله اسپانیایی پس از بیش از بیست سال حضور در فوتبال و کسب تمام افتخارات ممکن در رده باشگاهی و ملی، اعلام بازنشستگی کرد. ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که در سال های اخیر درون دروازه پورتو می ایستاد، در تابستان 2019 دچار سکته قلبی شد و به مدت یک سال نتوانست برای پورتو به میدان برود اما حالا رسما اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)