تاثیر نصب اسکله قایقرانی اهواز در توسعه گردشگری آبی خوزستان


تاثیر نصب اسکله قایقرانی اهواز در توسعه گردشگری آبی خوزستان

رئیس هیات قایقرانی با اشاره به نظر مثبت و همکاری معاون استاندار خوزستان برای نصب اسکله قایقرانی در اهواز، گفت: با انجام این مهم، مشکل قایقرانی و گردشگری آبی در اهواز و سایر نقاط استان حل خواهد شد.

جلال دریس در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دیدار با معاون عمرانی استاندار خوزستان برای پیگیری بحث نصب اسکله قایقرانی در اهواز، اظهار کرد: طی جلسه‌ روز گذشته (سه‌شنبه)، صحبت‌های خوب و امیدوارکننده‌ای درخصوص روند تحویل اسکله به هیات قایقرانی خوزستان صورت گرفت و این نیز پیرامون مصوبه شورای ورزش استان، به دستور استاندار بود.

وی با بیان این‌که مشکل عمده قایقرانی استان نداشتن اسکله در اهواز است، ادامه داد: در این جلسه درخصوص احداث کمپ قایقرانی با توجه به ظرفیت‌های این رشته و عدم وجود هرگونه زیرساخت قایقرانی در اهواز نیز صحبت شد و با توجه به نظر مثبت و مساعد معاون عمرانی استاندار در این زمینه، بحث توسعه قایقرانی خوزستان و ایجاد فضاهای گردشگری آبی در کنار رشته قایقرانی هم مطرح شد.

رئیس هیات قایقرانی خوزستان افزود: در این جلسه نیز معاون استاندار نظرشان این بود که نصب اسکله هر چه سریع‌تر انجام شود که با انجام این مهم، مشکل قایقرانی و گردشگری آبی در اهواز و سایر نقاط استان حل خواهد شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اکنون نیز بحث تأمین اعتبار برای نصب اسکله و ایجاد باشگاه قایقرانی وجود دارد که امیدواریم اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و استانداری یا هر نهاد دیگری که می‌تواند، در این زمینه به ما کمک کند تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم در این زمینه اجرایی شوند.

دریس عنوان کرد: با نصب این اسکله، می‌توان اردوهای تیم‌ملی را در اهواز میزبانی کرد و این مهم ضمن تاثیر در جایگاه ورزشی استان، با گرفتن یکسری تجهیزات از فدراسیون نیز به نوعی آورده برای خوزستان محسوب می‌شود و حتی می‌توان اهواز را به عنوان پایگاه قایقرانی کشور معرفی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته