تربیت نیروی انسان متعهد، مهم‌ترین ویژگی‌های جهاددانشگاهی


تربیت نیروی انسان متعهد، مهم‌ترین ویژگی‌های جهاددانشگاهی

امام‌ جمعه ابهر گفت: مهارت‌پروری و تربیت نیروی انسانی خدوم، متعهد و متخصص از ویژگی‌های جهاددانشگاهی است.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه به دنبال صدور فرمان امام راحل، مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی، جهاددانشگاهی در ۱۶ مرداد سال ۵۹ به منظور تحقق اهداف انقلاب فرهنگی تأسیس شد، عنوان ‌کرد: این نهاد انقلابی ثمرات ارزشمندی در طول چهار دهه از خود بر جای گذاشته است.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی با روحیه جهادی و انقلابی در بخش‌های فرهنگی، علمی و دانشگاهی در کشور شکل گرفت تا پاسخ‌گوی نیازهای کشور در حوزه‌های تحقیقاتی، پژوهشی و علمی باشد.

این مسئول با بیان اینکه جهاددانشگاهی روحیه خودباوری را در بین جوانان مستعد، متعهد و متخصص افزایش داده و باعث شده است تا موج تحولات در عرصه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و پژوهشی را شاهد باشیم، گفت: جهاددانشگاهی با تکیه بر فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود، می‌تواند در راستای رفع مشکل بیکاری و به تبع آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار نقش‌آفرین باشد.

وی، مهارت‌پروری و تربیت نیروی انسانی خدوم، متعهد و متخصص را از ویژگی‌های جهاددانشگاهی برشمرد و افزود: جهاددانشگاهی با ورود متخصصانه و نوآورانه در موضوع‌های متنوع جهانشمول، می‌تواند به توسعه عدالت اجتماعی کمک کند.

امام جمعه ابهر با بیان این‌که دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا از ثمرات خوب جهاددانشگاهی است، بیان کرد: جهاددانشگاهی با راه‌اندازی این دو خبرگزاری، ظرفیت خوبی ایجاد و نیروهای متعهد و متخصص را گرد هم جمع کرده است.

رحیمی همچنین به نقش محوری این دو رسانه در استان و به ویژه در حوزه خبر ابهر اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این دو خبرگزاری عملکرد بسیار مطلوبی در این شهرستان دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار