ایجاد بیمارستان سوانح سوختگی در لرستان ضروری است


ایجاد بیمارستان سوانح سوختگی در لرستان ضروری است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پیشنهاد ایجاد بیمارستان سوانح سوختگی در کمیسیون ماده 20 وزارت بهداشت مطرح کردیم.

عباس پزشکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پیشنهاد ایجاد بیمارستان سوانح سوختگی را در کمیسیون ماده ۲۰ وزارت بهداشت مطرح کردیم.

وی با بیان اینکه ایجاد بیمارستان سوانح سوختگی در لرستان ضروری است، افزود: این موضوع را در کمیسیون ماده ۲۰ و معاونت درمان وزارت بهداشت و مطرح کردیم و منتظر رای این کمیسیون هستیم.

این معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: زیرساخت لازم برای ایجاد این بیمارستان ۶۴ تختخوابی را در استان داریم.

پزشکی عنوان کرد: در صورت اخذ موافقت‌های لازم برای ایجاد این بیمارستان آن را در محل جدید بیمارستان عشایر خرم‌آباد واقع در سایت کمالوند و یا بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد ایجاد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر هفت تخت ICU سوختگی در استان داریم که به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: همچنین ۱۲ تخت سوختگی معمولی برای بیماران دچار سوختگی و سوانح نیز در استان داریم.

پزشکی با بیان اینکه با حمایت‌های وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد تخت‌های ویژه استان نسبت به سال‌ ۹۸، افزایش یافت، افزود: این تعداد تخت اضافه شده ۳۷ مورد هستند.

وی بیان کرد: به دنبال این هستیم که تعداد تخت‌های ویژه بیمارستان‌های استان را افزایش دهیم و خوشبختانه تاکنون در این راستا کمبودی نداشتیم و مریضی نبوده که نیازمند تخت باشد و ما در اختیارش قرار ندهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی