بوکسور هشت ساله ایرانی، ستاره آینده آسیا


تهران- ایرنا- کنفدراسیون آسیا در گزارشی به تمجید از «علی خدادادی» بوکسور هشت ساله ایران پرداخت و او ستاره آینده قاره کهن دانست.

به گزارش ایرنا، در متن گزارش کنفدراسیون آسیا آمده است: زندگی بوکس ایران در حال پیشرفت است تا راهی برای بازگشت به دهه‌های گذشته باشکوه خود پیدا کند. استعداد فوق العاده جدید، علی خدادادی بوکسور ۸ ساله، با تمرینات فوق العادهِ خود کل کشور را تحت تاثیر قرار داد که ما در کانال های مختلف کنفدراسیون بوکس آسیا ویدیویی از تمرین ایشان را برای شما به اشتراک می گذاریم.

علی خدادادی در سال ۲۰۱۲ در ایران متولد شد که فقط ۸ سال دارد اما او می تواند یکی از ستاره های بوکس آسیا شود. علی خدادادی در شهر اصفهان زندگی می کند و در همان شهر بوکس تمرین می کند. اصفهان از شهرهای بخش مرکزی ایران هست که با معماری اصیل ایرانی معروف می باشد.

مربی او «علی علیزاده» است که یک مربی باتجربه از آغاز فعالیت بوکسِ این بوکسور می باشد. سرعت و تکنیک علی خدادادی در این سن باورنکردنی است. مهارت هاش از بسیاری از بوکسورهای نونهال و بچه ها خیلی بهتر است. ایران ، بوکسورهای مستعد نونهال و بوکسورهای سنین پایین زیادی دارد که می توانند ستاره های آینده بوکس این کشور و قاره آسیا باشند. رئیس فدراسیون بوکس ایران حسین ثوری به توسعه و پیشرفت بسیار زیاد بوکس این کشور اعتقاد دارد. هدف و ماموریت او دو برابر کردن تعداد کل بوکسورهای ایران و افزایش محبوبیت بوکس در کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جهان در آستانه مارپیچی هولناک قرار دارد/ آیا جنگ جهانی سوم در تایوان کلید می خورد؟