تویوتا پرادو 2021 بلک ادیشن رونمایی شد


تویوتا پرادو 2021 بلک ادیشن رونمایی شد

لندکروزر پرادو با مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های ظاهری و پیشرانه 2/8 لیتری توربودیزل به همراه نسخه بلک ادیشن، سال آینده وارد برای بازار ژاپن می‌شود

تویوتا لندکروزر پرادو به لطف چند به‌روزرسانی جدید در ژاپن جذابیت بیشتری پیدا کرده است. اولین دلیل آن استفاده از پیشرانه ۲/۸ لیتری چهار سیلندر توربودیزل است که از افزایش قدرت یک توربوشارژر بزرگ‌تر بهره می‌برد. درنتیجه‌ی به‌روزرسانی، بیشینه قدرت خروجی این خودرو هم‌اکنون از ۱۷۵ به ۲۰۱ اسب‌بخار افزایش یافته است. مطمئناً این افزایش قدرت هم در جاده و هم در خارج از جاده مفید خواهد بود، اما خریداران ژاپنی به‌دنبال به‌روزرسانی‌های بیشتری هستند.

تویوتا پرادو 2021 بلک ادیشن رونمایی شد

هم‌اکنون مجموعه‌ی ایمنی «Toyota Safety Sense» پرادو عملکردهای بهتری کسب کرده است. این موارد شامل طیف گسترده‌ای از سیستم ایمنی قبل از تصادف برای «دیدن» عابران پیاده در شب و دوچرخه‌سواران در طول روز، هشدار خروج از خط با عملکرد دستیار انحراف، دستیار تشخیص علائم جاده‌ای (RSA) و عملکرد پیشرفته اطلاع‌رسانی استارت خودرو می‌شود.

علاوه بر این، مدل‌های TZ-G و TX پکیج L اکنون سیستم هشدار برخورد از عقب را به‌عنوان آپشن دراختیار دارند. یکی دیگر از گزینه‌های اضافی جدید سیستم سرگرمی صوتی و تصویری مجهز به نمایشگر ۹ اینچی با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند است. علاوه بر این، مدل TZ-G طیف گسترده‌ای از امکانات شامل اهرم تعویض دنده دستی (paddle shifter) را برای جعبه‌دنده خودکار ۶ سرعته استاندارد Super ECT به دست می‌آورد.

یکی از جدیدترین و بهترین به‌روزرسانی‌های تویوتا لندکروزر پرادو، نسخه‌ی ویژه‌ای با نام TX پکیج L بلک ادیشن (Black Edition) است که در ژاپن موجود خواهد بود. نسخه‌ی بلک ادیشن که براساس مدل TX با پکیج L ساخته می‌شود، از طرح تیره برای فضای خارج خودرو و داخل کابین بهره می‌برد.

تویوتا پرادو 2021 بلک ادیشن رونمایی شد

در قسمت بیرونی، تویوتا لندرکروزر پرادو Black Edition به تزئینات مشکی برای جلوپنجره، چراغ‌های جلو و درِ صندوق عقب مجهز شده، درحالی‌که درپوش‌های آینه و ریل‌های سقفی به رنگ مشکی تزئین شده است. همچنین پوشش پلاستیکی سیاه رنگ چراغ مه‌شکن و رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی بخشی از این پکیچ سفارشی به شمار می‌روند. در داخل کابین پرادو بلک ادیشن نیز از پنل زینتی نقره‌ای و داشبورد سیاه استفاده می‌شود.

قیمت شاسی‌بلند تویوتا لندکروزر پرادو در ژاپن، ۳۴،۲۵۰ دلار برای مدل پایه و ۴۰،۳۰۰ دلار برای نسخه بلک ادیشن است. پرادو در بازار اروپا با نام لندکروزر عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی