غریب آبادی: از هیچ کمکی به مردم لبنان دریغ نخواهیم کرد


غریب آبادی: از هیچ کمکی به مردم لبنان دریغ نخواهیم کرد

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین المللی در وین در صفحه اینستاگرامش نوشت: دل ما با مردم لبنان است و از هیچ کمکی به آنها دریغ نخواهیم کرد.

غریب آبادی: از هیچ کمکی به مردم لبنان دریغ نخواهیم کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از وین، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین المللی در وین در صفحه اینستاگرامش نوشت: دل ما با مردم لبنان است و از هیچ کمکی به آنها دریغ نخواهیم کرد. بیایید برای مردم داغدار بیروت و رنج دیده لبنان، دعا کنیم.

غریب آبادی در ادامه نوشت: بیروت روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد. انفجار‌های بیروت، یکی از سه انفجار بزرگ پس از جنگ جهانی دوم نام گرفته است. قدرت انفجار دوم برابر یک زلزله سه و نیم ریشتری برآورد شد.
غریب آبادی در بخش دیگر نوشت: لرزه‌های انفجار تا شعاع ۱۵۰ کیلومتری در قبرس نیز احساس شد. بیش از ۱۰۰ کشته، ۸۰ مفقود و ۵۰۰۰ مجروح، از جمله خسارات انسانی این فاجعه تاکنون است. ده‌ها هزار نفر بر اثر این انفجار، بی خانمان شدند.
یکی از بزرگ‌ترین سیلو‌های ذخیره گندم لبنان نیز در این انفجار، از بین رفت. مردم بیروت و همچنین لبنان، در شرایط سخت کرونا، با بحران جدی دیگری مواجه شدند. دل ما با مردم لبنان است و از هیچ کمکی به آنها دریغ نخواهیم کرد. بیایید برای مردم داغدار بیروت و رنج دیده لبنان، دعا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال