بوناچیچ: 3 امتیاز بازی برابر پرسپولیس را می‌گیریم


بوناچیچ: 3 امتیاز بازی برابر پرسپولیس را می‌گیریم

تهران- ایرنا- سرمربی ذوب آهن گفت: جوره آماده هستیم تا پا به پای پرسپولیس بجنگیم و اگر شد 3 امتیاز بازی را از آن‌ها در تهران می‌گیریم.

به گزارش ایرنا، لوکا بوناچیچ روز پنج‌شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: تا آنجایی که مربوط به دیدار با پرسپولیس می‌شود، در شرایط جالبی به این بازی برنخوردیم، زیرا مبارزه کردن با قهرمان چند دوره و امسال کار ساده‌ای نیست و بازی سختی را برابر پرسپولیس داریم.

وی افزود: پیشاپیش قهرمانی مجدد آن‌ها را تبریک می‌گوییم. اما به عنوان تیم ذوب آهن همه جوره آماده هستیم تا پا به پای آن‌ها بجنگیم و اگر شد سه امتیاز بازی را از آن‌ها در تهران بگیریم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که قهرمانی پرسپولیس مسجل شده است و ممکن انگیزه‌ای جلوی ذوب آهن نداشته باشد؟ گفت: این سخنان داستان‌های کودکانه است. یحیی گل محمدی سرمربی بسیار حرفه‌ای و جدی و پرسپولیس هم همینگونه است. مطمین هستم آنان صدر درصد مقابل ما بازی می‌کنند و این حرف‌ها را قبول ندارم.

وی عنوان کرد: وقتی تیمی با بازیکنان جوان‌تر بازی کند، برای آن تیمی که روبروی آن بازی می‌کند سخت‌تر خواهد بود تا اینکه بخواهد با تیم اصلی بازی کند. در هر صورت چه با ترکیب اصلی یا جوان آماده‌ایم تا بازی کنیم.

بوناچیچ اضافه کرد: پرسپولیس با شایستگی کامل به این قهرمانی رسید و باید به آنان تبریک گفت. باید همه کار انجام دهیم تا با پیروزی برابر این تیم چشن کوچکی برای خود بگیریم.

وی یادآور شد: در منطقه خطر قرار گرفتیم اما کمترین تقصیر به گردن ماست که بعدا اضافه شدیم. از طرف دیگر ۶ امتیاز داخل زمین که در جیب خود داشتیم، با آن انفاقاتی که در صحنه داوری افتاد نتوانستیم بدست بیاوریم. این توجیه نیست و اگر همه این اتفاقات نرمال و فوتبالی و داوری عادلانه تر بود، حداقل سه امتیاز در جدول داشتیم و در منطقه خطر قرار نمی‌گرفتیم. این امر باعث شده با استرس و فشار کار را ادامه دهیم و این قضیه شرایط ما را سخت کرده اما به اینها توجه نمی کنیم ... همه جوره آماده هستیم و مسوولانه برخورد خواهیم کرد و همه کار می‌کنیم تا موفق از این بازی بیرون بیاییم و در سه بازی آخر نتیجه مورد نظر را بگیریم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد اضافه شدن رحمان رضایی چیست، گفت: با مسوولان باشگاه صحبت و قبول کردیم تا رحمان رضایی به تیم اضافه شود. اتفاق خوبی برای ما افتاده است. که چون به شخصی نیاز داشتیم برند فوتبال باشد و فدراسیون آن را بشناسد و با آن اتفاقات عجیب و شگفت‌آوری که برای ما اتفاق افتاده با توجه به اضافه شدن رحمان رضایی بهتر از اینها باشیم. ذوب آهن تیم بزرگ، ریشه‌دار و با قدمتی است و جایگاه آن علی رغم همه اتفاقاتی که افتاده در لیگ برتر است. امید دارم که این تیم در این لیگ برتر باقی خواهد ماند و به حیات خود ادامه خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید