توزیع یک هزار و 500 بسته گوشت گرم بین نیازمندان لرستان


توزیع یک هزار و 500 بسته گوشت گرم بین نیازمندان لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر ستاد کانون‌های مساجد لرستان گفت: در دهه کرامت یک هزار و 500 بسته گوشت گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.

محمد ابدالی پور روز جمعه با اشاره به فعالیت ۲۲ کانون معین در مساجد لرستان افزود: هر کانون معین ۲۰ کانون در سطح استان را از لحاظ نرم‌افزاری و فرهنگی پشتیبانی می‌کند.

وی اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری معین هرکدام ۲۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد در سطح استان را از لحاظ نرم‌افزاری و فرهنگی پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که کانون‌های فرهنگی و هنری معین بایستی به‌صورت مجازی اقدام به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی آن‌ها در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت یا همان طرح «فهما» مبادرت ورزند، افزود: به‌دلیل شیوع کروناویروس و لزوم رعایت نکات بهداشتی اکثر کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی کانون‌های مسجد استان لرستان به‌صورت مجازی است و کلاس‌ها و دوره‌هایی که به‌صورت حضوری هستند نیز با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، برگزار می‏شود.

ابدالی‎پور با اشاره به اینکه شناخت و تبیین جایگاه واقعه عظیم غدیر یکی‌از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های ویژه غدیر است، ادامه داد: به‌همین مناسبت ویژه‌برنامه‌های متنوعی با محوریت فضای مجازی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

وی از ادامه طرح «کمک‌های مؤمنانه» در دهه ولایت خبرداد و بیان کرد: در ۲ کانون فرهنگی هنری مدنی و شهید سلیمانی غذای گرم پخت و همزمان با عید سعید غدیر خم در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ابدالی‎پور برگزاری مسابقه پیامکی غدیر خم، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع خطبه غدیر، پاسخ‌گویی به شبهات، راه‌اندازی کاروان توزیع کتاب ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم را از برنامه‌های ویژه دهه ولایت و امامت در کانون‌های مساجد استان لرستان برشمرد و گفت: همچنین طی دهه ولایت و امامت هزا و ۵۰۰ بسته گوشت گرم با همکاری کانون‌های مساجد استان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس