بازی Hitman 3 از واقعیت مجازی به طور کامل پشتیبانی می‌کند


بازی Hitman 3 از واقعیت مجازی به طور کامل پشتیبانی می‌کند

گجت نیوز طبق اعلام شرکت سازنده، بازی Hitman 3 – هیتمن 3 از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید تمامی مراحل بازی را با هدست پلی استیشن وی آر (PSVR) انجام دهید. بازی Hitman 3 همانند قسمت‌های قبلی از زاویه دوربین سوم شخص استفاده می‌کند اما این مسئله باعث نشده تا سازندگان به سراغ طراحی نسخه... نوشته بازی Hitman 3 از واقعیت مجازی به طور...

طبق اعلام شرکت سازنده، بازی Hitman 3 – هیتمن ۳ از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید تمامی مراحل بازی را با هدست پلی استیشن وی آر (PSVR) انجام دهید.

بازی Hitman 3 همانند قسمت‌های قبلی از زاویه دوربین سوم شخص استفاده می‌کند اما این مسئله باعث نشده تا سازندگان به سراغ طراحی نسخه واقعیت مجازی آن نروند.

نسخه واقعیت مجازی بازی Hitman 3 تایید شد

استودیوی آی او اینتراکتیو (IO Interactive) در جریان برنامه استیت آف پلی (State of Play) شرکت سونی، رسما اعلام کرد که بازی هیتمن ۳ از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند و طرفداران می‌توانند آن را بر روی پلی استیشن ۴ یا پلی استیشن ۵ به وسیله PlayStation VR بازی کنند. نکته جذاب دیگر این است که نسخه واقعیت مجازی هیتمن شامل هر سه قسمت مجموعه می‌شود و شما می‌توانید به تجربه قسمت‌های اول و دوم نیز بپردازید.

همچنین در برنامه استیت آف پلی تیزری کوتاه از بازی نمایش داده شد که بخش‌هایی از مرحله دوبی را نشان می‌داد. بر اساس این تیزر، می‌توان انتظار داشت که بازی در حالت واقعیت مجازی به صورت اول شخص انجام شود که اتفاق غیرمنتظره‌ای نیست. علاوه بر این‌ها، هنوز جزئیاتی از طریقه حرکت کردن با هدست و تغییرات احتمالی بازی برای بخش VR، منتشر نشده است و باید منتظر اطلاعات تکمیلی در این زمینه باشیم.

بازی Hitman 3 از واقعیت مجازی به طور کامل پشتیبانی می‌کند

بازی Hitman 3 از واقعیت مجازی به طور کامل پشتیبانی می‌کند

استودیوی آی او اینتراکتیو هنوز اعلام نکرده است که آیا ویژگی واقعیت مجازی در انحصار پلی استیشن خواهد بود یا مخاطبان رایانه‌های شخصی نیز از این ویژگی بهره‌مند می‌شوند. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این مسئله، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بازی هیتمن ۳ در جریان رونمایی از کنسول پلی استیشن ۵ معرفی شد و همانند قسمت‌های قبلی، از فرمت اپیزودیک استفاده می‌کند. در ادامه دو قسمت قبلی، در این بازی هم به شهرها و مناطق عجیب و غریب جهان می‌روید و باید اهداف خود را به شکلی هوشمندانه و بدون اینکه کسی متوجه شود، از بین ببرید.

بازی Hitman 3 در ماه ژانویه ۲۰۲۱ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟