آنتونیو فلیکس دا کوستا بار دیگر پیروز فرمول E آلمان شد


فرمول ای ایران – آنتونیو فلیکس دا کوستا در دومین مسابقه فرمول ای برلین هیچگونه چالشی را از طرف سباستین بوئمی دریافت نکرد و توانست به پیروزی برسد و با 68 امتیاز در صدر جدول قهرمانی قرار بگیرد. دو بار فعال شدن حالت حمله بالای 235 کیلو واتی باعث شد که راننده تیم دی اس تشیتا دا کوستا بتواند به عالیترین شکل ممکن مسابقه را مدیریت کند و با فاصله سه...

فرمول ای ایران – آنتونیو فلیکس دا کوستا در دومین مسابقه فرمول ای برلین هیچگونه چالشی را از طرف سباستین بوئمی دریافت نکرد و توانست به پیروزی برسد و با 68 امتیاز در صدر جدول قهرمانی قرار بگیرد.

دو بار فعال شدن حالت حمله بالای 235 کیلو واتی باعث شد که راننده تیم دی اس تشیتا دا کوستا بتواند به عالیترین شکل ممکن مسابقه را مدیریت کند و با فاصله سه ثانیه نسبت به راننده رقیب در تیم نیسان ای دمز، یعنی سباستین بوئمی مسابقه را به پایان برساند.

یک شروع فوق العاده توسط نیک د فریس مرسدس که در رده چهارم بود باعث شد که بتواند از راننده تیم ماهیندرا، الکس لین در پیچ یک عبور کند که خود این مسئله نیز سبب شد که بوئمی مجبور شود از رده دومی خودش دفاع کند.

در نتیجه این مسائل، دا کوستا که در جلو بود موفق شد در پایان دور اول 0.8 ثانیه فاصله باز کند اما در همان دور های اول با توجه به اینکه آنتونیو برتری 1 درصدی انرژی در دسترس داشت توانست یک فاصله ثابت 1 ثانیه ای باز کند.

در دور نهم، بوئمی دو حالت حمله خودش را در اختیار گرفت ولی پس از یک پرچم زرد کامل عملا تمام تلاش هایش را تلف شده دید. این پرچم زرد در اثر شکسته شدن بال جلوی خودروی ب ام و آندرتی گونتر برافراشته شده بود.

دو دور بعد، سم برد نیز قسمت هایی از بدنه اش در مستقیمی پیست فرو ریخت و مجددا پرچم زردی برافراشته شد که پس از آن دیگر قدرت فزاینده 4 دقیقه ای بوئمی تمام شده بود.

در دور 16 ام برای بار سوم پرچم زرد کامل به دلیل کناره گیری د وریس از مسابقه نشان داده شد و به دلیل اینکه خودرویش را به سمت بیرون پیست هول داده بود، این عمل او تحت بررسی قرار گرفته است.

این پرچم باعث شد که بوئمی در فاصله 2.1 ثانیه ای دا کوستا قرار بگیرد. حال که پرچم سبز نشان داده شده بود آنتونیو از اولین حالت حمله خودش استفاده کرد و سپس دوباره از این حالت به همراه فن بوست استفاده کرد و توانست سریعترین دور و پیروزی مسابقه را با اختلاف 3.09 نسبت به بوئمی کسب کند و سومین پیروزی پشت سر هم خودش را در این فصل به دست بیاورد.

لوکاس دی گرسی نیز با اختلاف 5.1 ثانیه نسبت به بوئمی در رده سوم قرار گرفت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه