برگزیدگان پنج قسمت مرحله دوم عصر جدید مشخص شدند


برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز جمعه 17 مرداد ماه آرای مردمی را با حضور داوران و شرکت کنندگان به نمایش گذاشت.

به گزارش افکارنیوز،

برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز جمعه ۱۷ مرداد ماه آرای مردمی را با حضور داوران و شرکت کنندگان به نمایش گذاشت.

اخبار فرهنگ وهنر- در مرحله دوم عصر جدید داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان شرکت کننده نیمه نهایی این برنامه را انتخاب کنند.

در قسمت اول مرحله دوم گروه جوانمردان دو میلیون و ۳۵ هزار و ۶۶۶ رای، عرفان طهماسبی یک میلیون و ۹۹۵هزار و ۲۴۳ رای دریافت کردند که گروه جوانمردان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

در قسمت دوم گروه مجاز و امیر صالحی انتخاب شده بودند که گروه مجاز توانست با دو میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۵۲ رای مردم به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

برای قسمت سوم مرحله دوم عصر جدید بهاره سر گل زایی و گروه مثلث با رای داوران به آرای مردمی راه پیدا کرده بودند که بهاره سر گل زایی با دو میلیون و ۱۰۲ هزار و ۱۳۹ رای مردمی توانست به مرحله نیمه نهایی برود.

در قسمت چهارم مجید معظمی و علی فریادی حضور داشتند که معظمی خواننده گچ کار با دو میلیون و ۲۱۳ هزار و ۳۸۵ رای مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و به نیمه نهایی رفت.

برای قسمت پنجم هم بین گروه ضربان و پارسا سیمین مرام که داوران آن‌ها را انتخاب کرده بودند مردم گروه ضربان را با یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۴۱۲ رای به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در بخش دیگر این برنامه داوران بین بازنده‌های مرحله دوم عصر جدید باید انتخاب می‌کردند تا زنگ نجات برای آن‌ها بزنند.

در این مرحله رویا نونهالی زنگ نجات خود را برای علی فریادی استند آپ کمدی زد و امین حیایی نیز زنگ نجات خود را برای خواننده محلی عرفان طهماسبی نواخت.

گفتنی است؛ قرار است برای پنج قسمت دیگر مرحله دوم نیز انتخاب‌ها به همین شکل اطلاع رسانی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا