آغاز توزیع 30 هزار پرس غذایی گرم میان نیازمندان در سیستان وبلوچستان


آغاز توزیع 30 هزار پرس غذایی گرم میان نیازمندان در سیستان وبلوچستان

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان کار توزیع 30 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان سطح استان را آغاز کرد.

حامد مقدم در گفت و گو با ایسنا افزود: این قرارگاه با همراهی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان البرز در قالب پویش «عاشقان ولایت» طرح اطعام نیازمندان سطح استان را در دستور کار خود قرار داده است تا علاوه برحفظ حرمت و احترام خانواده‌های نیازمند از موازی‌ کاری جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: این قرارگاه که از اجتماع جهادگران دلسوز شکل گرفته، کارکردهای مختلفی را در دستور قرار داده که یکی از این کارکردها حضور فعال در عرصه‌های خدمات اجتماعی و کمک به نیازمندان است.

وی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به اجرای رزمایش گسترده همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، این قرارگاه جهادی برای لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی، در این ایام نیز توزیع تعداد ۱۰۰۰ بسته غذایی با حفظ حرمت و احترام به خانواده‌های نیازمند که هزینه هر بسته به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان می باشد، در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در این ایام یک سرویس جهیزیه کامل به یک روج جوان و توزیع ۵۰۰ عدد اسباب بازی بین کودکان در سطح روستا های استان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی