عکس| جدال مرد برهنه و گراز وحشی بر سر لپ تاپ


نزدیک شدن بیش از حد یک برهنه‌گرا در برلین به طبیعت، کار دست او داد.

آفتاب‌‌نیوز :

این کار باعث شد که یک گراز وحشی که در همان نزدیکی‌ها با بچه‌هایش پرسه می‌زد، به وسایل شخصی او نزدیک شده و کیسه پلاستیکی او را که لپ تاپش نیز درون آن بود، بردارد.

مرد برهنه چاره‌ای ندید جز اینکه گراز وحشی و دو بچه‌اش را تعقیب کند و این کار او سرگرمی جدیدی را برای دیگرانی شد که در همان نزدیکی مشغول آفتاب گرفتن بودند.

عکس| جدال مرد برهنه و گراز وحشی بر سر لپ تاپ

ادل لاندوئر، عکاس و بازیگر آلمانی توانست عکس‌هایی از این تعقیب و گریز که روز چهارشنبه روی داد، تهیه کند و آن را در صفحه فیسبوک خود بگذارد. او در توضیح این عکس‌ها نوشت: «وقتی طبیعت ضد حمله می‌زند.»

او همچنین افزود که مرد برهنه در تمام مدتی که گراز وحشی را تعقیب می‌کرد، می‌خندید.

خانم لاندوئر بعدا عکس‌ها را به این مرد برهنه نشان می‌دهد و او درحالیکه همچنان با صدای بلند می‌خندیده، به او اجازه داده تا عکس‌ها را منتشر کند.

در آلمان یک سنت قوی از طبیعت‌گرایی وجود دارد و به همین دلیل دیدن افراد برهنه در طول تابستان در پارک‌ها، امری طبیعی به نظر می‌رسد.

جنبش بازگشت به طبیعت در این کشور تحت عنوان «Freikörperkultur» شناخته می‌شود.

حادثۀ روز چهارشنبه تنها چند روز پس از آن روی داد که ساکنان حومۀ برلین دزدی را که مدتی بود شبانه کفش‌هایشان را از باغ‌ها به سرقت می‌برد، یافتند. دزد کفش‌ها و دمپایی‌های رها شده در باغ‌ها، یک روباه بود که همه آنها را در نقطه‌ای انبار می‌کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی