کسب 148% سود با شرکت در دوره نوین آموزش بورس خانه سرمایه


کسب 148% سود با شرکت در دوره نوین آموزش بورس خانه سرمایه

جناب آقای حامد توانا دانشپذیر دوره 25 نخبگان نوین خانه سرمایه می‌باشند، ایشان درباره دوره برگزار شده می‌گویند: با وجود این که این دوره از اواخر فروردین ماه شروع شده و 3 ماه بیشتر از طول دوره نمی‌گذرد توانستم سهم‌های مختلفی را خریداری کنم و سودهای مختلفی را هم کسب کنم. یکی از نمادهایی که خریداری کرده بودم نماد ختوقا که این شرکت افزایش سرمایه داشت...

جناب آقای حامد توانا دانشپذیر دوره ۲۵ نخبگان نوین خانه سرمایه می‌باشند، ایشان درباره دوره برگزار شده می‌گویند:

با وجود این که این دوره از اواخر فروردین ماه شروع شده و ۳ ماه بیشتر از طول دوره نمی‌گذرد توانستم سهم‌های مختلفی را خریداری کنم و سودهای مختلفی را هم کسب کنم. یکی از نمادهایی که خریداری کرده بودم نماد ختوقا که این شرکت افزایش سرمایه داشت و چند روز هم منفی بود و با الگوهای تکنیکال کلاسیک که برای شکاف‌های قیمتی در نمودار وجود داشت من به این سهم وارد شدم و در کمتر از یک ماه کاری توانستم ۱۴۸ درصد سود کسب کنم. برای انتخاب این سهم از تکنیک‌های تابلو خوانی و روانشناسی بازار و حتی ورود پول کمک گرفتم که خب این تکنیک‌ها از دسته آموزش‌هایی بودند که در خانه سرمایه یاد گرفته بودم.

من خودم به شخصه دوره آموزش بورس نخبگان نوین را انتخاب کرده بودم زیرا با توجه به شرایط فعلی این آموزش بهترین حالت هست و هیچ تفاوتی میان دوره حضوری و نوین را احساس نکردم و دوره نوین عالی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند