نگین و مهاجر در جنگ با بالانشینان لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور


نگین و مهاجر در جنگ با بالانشینان لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور

نمایندگان مشهد در هفته چهاردهم لیگ دسته‌سوم به‌مصاف نمایندگان تهران می‌روند.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته چهاردهم لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور امروز پیگیری می‌شود و در گروه اول این پیکار‌ها نمایندگان مشهد می‌بایست برای فرار از خطر سقوط به‌مصاف مدعیان بالانشین تهرانی بروند. تیم‌های فوتبال نگین سناباد و مهاجرنوین مشهد که در جدول ده‌تیمی این لیگ وضعیت خوبی ندارند و برای فرار از سقوط می‌جنگند، این هفته کار سختی را در پیش دارند و باید به‌ترتیب برابر پاراگ و ویستاتوربین تهران به میدان بروند؛ دیدار‌هایی که برای این تیم‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه تهرانی‌ها در اندیشه صعود به لیگ دسته‌دوم هستند و مشهدی‌ها از بد روزگار به فکر فرار از منجلاب قعرنشینی.


دومین تجربه مهدوی‌کیا در ثامن

مصطفی مهدوی‌کیا، سرمربی جدید نگین سناباد مشهد، که هفته پیش برای اولین‌بار روی نیمکت این تیم نشست، بعد از تساوی ناامیدکننده در شهرآورد مشهد، حالا در اندیشه القای تفکرات تاکتیکی خود بر تیم آشفته‌حالش است. مهدوی‌کیا که خواهرزاده مهدی مهدوی‌کیا، ستاره پُرآوازه فوتبال ایران است، حالا سنگینی این نام را هم بر دوش خود احساس می‌کند. مهدوی‌کیا یک‌سال در پرسپولیس بوده، اما هیچ‌وقت بازیکن بزرگی در اندازه‌های دایی‌هایش مهدی و هادی نبوده است. نگین سناباد مهدوی‌کیا که قرار است به احتمال زیاد از فصل آینده با نام «آسمان کیا» در رقابت‌ها شرکت کند، هم‌اکنون با ۸ امتیاز قعرنشین است و اگر می‌خواهد سهمیه دور دوم لیگ دسته‌سوم را حفظ کند، محکوم به پیروزی در این بازی خانگی است؛ دیداری که برابر پاراگ تهران و از ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار خواهد شد. در سوی مقابل پاراگ بیست‌ویک‌امتیازی در مکان سوم جدول است و با توجه به فاصله ۳ و ۴ امتیازی با تیم‌های دوم و سوم، امید‌های زیادی برای صعود به لیگ دسته‌دوم فوتبال کشور دارد.


مهاجران به تهران رسیدند

مهاجرنوین تیم صعود‌کننده مشهدی از دور اول لیگ دسته‌سوم به دور دوم است؛ تیمی که برخلاف نگین که با خرید امتیاز به دور دوم لیگ دسته‌سوم رسیده، با یک نیم‌فصل سخت و تحمل مشقات فراوان به این مرحله رسیده است. باوجود‌این شاگردان نزار موسوی با ۱۲ امتیاز در مکان هشتم جدول هستند و نسبت به نگین سناباد وضعیت بهتری دارند. بااین‌همه مهاجران نیز در خطر سقوط هستند و به هر ۳ امتیاز دیدار خارج‌از‌خانه برابر تیم دوم جدول ویستا‌توربین تهران نیازمندند. ویستاتوربین ۲۴ امتیازی با جوان‌نوین ساری ۲۵ امتیازی فقط یک‌امتیاز فاصله دارد و ۳ امتیاز این بازی خانگی برایش از نان شب واجب‌تر است. بااین‌همه مهاجرنوینی‌های شهر مشهد در رقابت‌های این فصل به تیم تساوی‌ها مشهور شده‌اند. آن‌ها از ۱۳ بازی گذشته خود یک‌برد، ۳ باخت و ۹ تساوی به دست آورده‌اند؛ تساوی‌هایی بیش از هر تیم دیگری، ۹ بازی که اغلب آن‌ها هم صفر- صفر بوده است. بی‌تردید نبرد مهاجر نوین و ویستاتوربین تهران یکی از بازی‌های حساس این هفته از رقابت‌های لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد