پولادگر: با اپلیکیشن تخصصی نیاز‌های خانواده تکواندو را برطرف می‌کنیم


پولادگر: با اپلیکیشن تخصصی نیاز‌های خانواده تکواندو را برطرف می‌کنیم

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: با رونمایی از اپلیکیشن تخصصی نیاز‌های ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته را برطرف می‌کنیم.

پولادگر: با اپلیکیشن تخصصی نیاز‌های خانواده تکواندو را برطرف می‌کنیم

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در مراسم رونمایی از اپلیکشین این فدراسیون اظهار داشت: این برنامه را از سال پیش آماده کرده بودیم و به دنبال یک مناسبت برای رونمایی از این اپلیکیشن بودیم. هدف ما از این کار، استفاده از شرایط کرونایی بود که سراسر دنیا را درگیر خود کرده است. استفاده از شبکه‌های مجازی در این روز‌ها برای ارئه خدمات مناسب است و همه نهاد‌های کشور می‌توانند در این شرایط به چنین برنامه‌هایی مراجعه کنند.

پولادگر ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که فدراسیون تکواندو در این راه پیشگام بود و بعد از یک دوره آزمایشی ۳ ماهه، امروز به صورت رسمی از اپلیکیشن فدراسیون رونمایی کردیم. این برنامه برای همه ورزشکاران، مربیان و داوران مناسب است و نیاز‌های این افراد با همین برنامه برطرف می‌شود. البته که می‌دانیم این برنامه قطعا کامل نیست و از همه عزیزان می‌خواهیم که اگر نقصی وجود دارد، ما را راهنمایی کنند تا برنامه ما به کمال برسد و روزی تمامی نیاز‌های اهالی تکواندو از طریق همین اپلیکیشن برطرف شود.

بیشتر بخوانید

فاز نخست اپلیکیشن تکواندو رونمایی شد

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: نزدیک‌ترین رویداد طبق برنامه اعلام شده، بازی‌های نوجوانان جهان است که در هفته پایانی ماه مهر در بلغارستان برگزار می‌شود. البته احتمال می‌دهیم که این بازی‌ها نیز برگزار نشود چرا که همچنان برگزاری آن قطعی نشده است. فدراسیون جهانی ماه گذشته از همه فدراسیون‌ها در خصوص این بازی‌ها نظرخواهی کرد و طبق همین نظرخواهی‌ها فکر می‌کنم یا تاریخ بازی‌ها جابجا شود و یا اصلا برگزاری رقابت‌ها لغو شود.

او گفت: رقابت‌های کسب سهمیه نیز قرار بود به میزبانی اردن برگزار شود و میزبان هم اعلام آمادگی کرده است، اما از سوی فدراسیون جهانی و آسیایی هیچ چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است. رقابت‌های مکزیک هم به صورت گرندپری قرار بود برگزار شود که مهم بود، اما برای کسب سهمیه تاثیری ندارد. برگزاری این بازی‌ها هم قطعی نیست و در صورت مهیا شدن شرایط و برگزاری رقابت ها، اجازه برگزاری اردو‌ها را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌گیریم.

پولادگر درخصوص رونمایی از ماسک ویژه برای المپین‌ها اظهار داشت: این ماسک از سوی یکی از تکواندوکاران خودمان طراحی شده بود و از متخصصان تنفسی نظرخواهی کردیم که آیا تمرین کردن با این ماسک‌ها خطری دارد یا خیر. به هر حال ورزش تکواندو تحرک زیادی دارد و باید نگران مشکل تنفسی ورزشکاران باشیم. هنوز پاسخ قطعی درباره این موضوع از تیم پزشکی دریافت نکرده ایم و خود طراح نیز به دنبال اعمال برخی تغییرات است و احتمالا طرح نهایی، برای ماه آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی