متهمان درگیری یاسوج روانه زندان شدند


متهمان درگیری یاسوج روانه زندان شدند

حوادث رکنا: رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عاملان نزاع دسته جمعی در شهر یاسوج پس از تفهیم اتهامات، با صدور قرار تامین کیفری بازداشت و روانه زندان شدند.

به گزارش رکنا، در روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن بود که در آن تعدادی جوان به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده بودند و کاربران زیادی در فضای مجازی از این کلیپ بازدید کردند.

حسن نگین تاجی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: روزهای گذشته در فضای مجازی فیلمی در خصوص وقوع یک فقره درگیری در یاسوج و هجوم چند نفر جوان مسلح به سلاح سرد به یکی از شهروندان و ضرب و جرح و تخریب خودروی وی منتشر شده بود.

وی افزود: انتشار این فیلم منجر به جریحه دار شدن عواطف و احساسات عمومی شده بود.

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بلافاصله پس از تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، دستورات قضایی جهت شناسایی و دستگیری متهمین به مرجع انتظامی صادر شد.

نگین تاجی بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی پلیس استان، محل اختفای متهمان که متواری شده بودند شناسایی شد.

وی تاکید کرد: این افراد که قصد درگیری با ماموران ناجا را داشتند دستگیر شدند و از آنان یک قبضه سلاح گرم و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شعبه بازپرسی پس از تفهیم اتهامات، با صدور قرار تامین کیفری بازداشت و روانه زندان شدند.

نگین تاجی بیان کرد: دستگاه قضایی با مرتکبین جرایم خشن و افرادی که اقدام به اخلال در نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش و امنیت مردم کنند بدون هر گونه مسامحه یا اغماض برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

میزان معاینات مراجعین مدعی نزاع در سه ماهه سال جاری در استان ، ۶.۲۴ درصد افزایش داشته است.

در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۱ هزار و۳۷۹ نفر با ادعای نزاع جهت معاینه به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که از این تعداد یکهزار و۱۲۰ نفر مرد و۲۵۹ نفر زن بوده اند، این امار در مقایسه با سال گذشته یکهزار و۲۹۸ نفر بوده است.

تعدادمراجعه کنندگان مدعی نزاع به تفکیک ادارات پزشکی قانونی شامل بویراحمد۷۴۶نفر، کهگیلویه ۳۵۲نفر ، گچساران۱۹۵ نفر ، بهمئی ۴۶ نفر و دنا۴۰ نفر بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام