فراخوان پویش «تولید محتوای دیجیتال با موضوع مباهله»/ تجلیل از برگزیدگان در سالروز میلاد پیامبر(ص)


فراخوان پویش «تولید محتوای دیجیتال با موضوع مباهله»/ تجلیل از برگزیدگان در سالروز میلاد پیامبر(ص)

خانزاده با اعلام اجرای پویش پویش ملی «تولید محتوای دیجیتال درباره مباهله»، گفت: این پویش در دو قالب مردمی و تخصصی و در رشته‌هایی همچون فیلم، آثار صوتی و عکس اجرا می‌شود.

«علی خانزاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ستاد بزرگداشت مباهله، پویش ملی «تولید محتوای دیجیتال» با موضوع مباهله را با هدف آشنایی بیشتر مردم با این واقعه مهم برگزار کرده است، اظهار کرد: این پویش همسو با رویکرد مردمی این ستاد و در دو قالب مردمی (ویژه تولیدات مردمی) و شرکت ‌ها، مؤسسات و چهره ها (ویژه تولیدات تخصصی رسانه ‌ای) آغاز شده است.

دبیر کارگروه فضای مجازی ستاد بزرگداشت مباهله افزود: مباهله؛ آشکار شدن مسیر هدایت، مباهله؛ معرفی سبک زندگی اسلامی و مدرنیته، مباهله؛ به تصویر کشیدن سیره عملی اهل‌بیت (ع)، دعای روز مباهله، آیه مباهله، تبلیغ و تکریم مباهله (تولید فیلم و عکس)، توسل به اهل بیت (ع)؛ وسیله نجات، محورهای پویش ملی تولید محتوای دیجیتال با موضوع مباهله هستند.

وی اضافه کرد: محبان اهل بیت (ع) می توانند در رشته های فیلم (موشن ‌گرافی، پویانمایی، فیلم کوتاه)، آثار صوتی (پادکست، مداحی و سخنرانی) و عکس (عکس نوشته، عکس، اینفوگرافی) در پویش ملی تولید محتوای دیجیتال با موضوع مباهله شرکت کنند.

خانزاده با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت ستاد بزرگداشت مباهله در فضای مجازی بیشتر از سال های گذشته است، گفت: علاقمندان می توانند محتواهای خود را با هشتک های #مباهله، #مباهله_مباهات_پیامبر و #مباهله _روز_شکوه_اسلام و سایر موارد مشابه در فضای مجازی منتشر و همچنین در درگاه ارتباطی دبیرخانه دائمی آثار مباهله به نشانی asar.mobahele.com بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را از 16 تا 30 مردادماه به دبیرخانه دائمی آثار مباهله ارسال کنند، ادامه داد: پنج جایزه یک میلیون تومانی به برگزیدگان مردمی و سه جایزه سه میلیون تومانی نیز به برگزیدگان از میان شرکت ها و موسسات اختصاص می یابد و صاحبان آثار برتر در روز میلاد پیامبر اسلام (ص) معرفی و تجلیل می شوند.

دبیر کارگروه فضای مجازی ستاد بزرگداشت مباهله در پایان گفت: این ستاد با چند گروه برای ساخت انیمیشن بلند سینمایی با موضوع مباهله وارد مذاکره شده و امیداواریم با دریافت فیلم نامه های مرتبط، به زودی بتوانیم کار تولید این انیمشین را آغاز کنیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...