فرمانده سپاه مراغه: جریان تحریف از تحریم خطرناک‌تر است


فرمانده سپاه مراغه: جریان تحریف از تحریم خطرناک‌تر است

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه مراغه جریان تحریف را خطرناک‌تر از تحریم دانست و گفت: جریان تحریف سعی در کم رنگ‌کردن دستاوردها و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی دارد.

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه مراغه اظهار داشت: امید بستن به دشمن در داخل، امیدی واهی است و باید جریان تحریفی از خواب بیدار شود و بداند که دشمن هیچ وقت کمک حال انقلاب اسلامی نخواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه باید بر روی پای خود بایستیم، گفت: تحریم ها فرصتی مناسب برای انقلاب اسلامی بوده و است و ما از این فرصت استفاده های بسیاری کردیم از جمله موضوع هسته ای و دستاوردهای علمی و فناوری های پیشرفته ای که در این دوران به دست آوردیم.
رشیدی افزود: دشمن در جبهه جنگ نرم هجمه های بسیاری را علیه باورها، ارزش ها و اعتقادات ما به راه انداخته است و باید با تمام وجود در مقابل آن ها ایستادگی کنیم.
وی نقش اصحاب رسانه را در برابر هجمه های دشمنان بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: خبرنگاران آیینه تمام نمای درد جامعه است و اصحاب رسانه باید با ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسوولان فرصت را برای سو استفاده دشمنان ندهند.
رشیدی گفت: متاسفانه امروز جریان تحریف شعار ما نمی توانیم را گسترش می دهد که باید خبرنگاران در این موضوع ورود کنند.
وی ادامه داد: اصحاب رسانه در خط مقدم مقابله با سیاه نمایی دشمنان و به خصوص جریان تحریف قرار دارند و از این رو وظیفه سنگین و مهمی را بر عهده آنهاست.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها