آیین‌های محرم با رعایت موازین بهداشتی در سرپل‌ذهاب انجام می‌شود


آیین‌های محرم با رعایت موازین بهداشتی در سرپل‌ذهاب انجام می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب گفت: آیین اقامه عزای حسینی و ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان انجام خواهد شد و فعالیت هیات‌های مذهبی منوط به دادن تعهدات لازم است.

حجت الاسلام علی اکبری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری مراسم اقامه عزای حسینی در محرم امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم نسبت به سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.

وی اظهار داشت: این آیین ها با توجه به شرایط ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری آیین ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی جمعی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب گفت: فعالیت هیات های مذهبی شهرستان در ماه محرم امسال منوط به تکمیل فرم های مخصوص و دادن تعهدات لازم است.

اکبری در پایان افزود: مسوولان هیات های مذهبی شهرستان باید با مراجعه به سامانه بیرق فرم های مخصوص را تکمیل کرده و تعهدات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم عزای حسینی داده و یا به صورت حضوری به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه نمایند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی