مراکز خرید شهر دبی را بیشتر بشناسید


مراکز خرید شهر دبی را بیشتر بشناسید

شهر دبی در کشور امارات متحده از شهر های مهم در زمینه تجارت و گردشگری در منطقه خاورمیانه است. دبی دارای مراکز خرید بزرگ و همینطور جاذبه‌های گردشگری بسیار خوبی است که می‌تواند مسافران را ساعت های زیادی سرگرم سازد. شهر دبی شامل مناطق زیبای ساحلی بوده و در اطرافش کویری دارد که محلی برای […]

شهر دبی در کشور امارات متحده از شهر های مهم در زمینه تجارت و گردشگری در منطقه خاورمیانه است. دبی دارای مراکز خرید بزرگ و همینطور جاذبه‌های گردشگری بسیار خوبی است که می‌تواند مسافران را ساعت های زیادی سرگرم سازد. شهر دبی شامل مناطق زیبای ساحلی بوده و در اطرافش کویری دارد که محلی برای تور های کویر گردی نیز هست. در شهر دبی می‌توانید به رستوران‌های بسیار خوب بین المللی سر بزنید و از غذاهای خوشمزه انجا لذت ببرید.

این شهر شامل آب و هوایی گرم و آفتابی بوده و مناسب برای آبتنی و ساحل رفتن است. در شهر دبی هتل های بسیار خوب وجود دارد و تعدادی از بهترین هتل‌های زنجیره ای دنیا در این شهر حضور دارند. در آنجا می‌توانید از خدمات لوکس و مجلل بهره ببرید. شهر دبی با داشتن جاذبه‌های گردشگری خوب است و تور دبی از تورهای مورد علاقه ایرانیان به شمار می‌رود. از دلایل رفتن به این شهر مراکز خرید و بازارهای متعدد آنجا بوده که شامل انواع برندهای معتبر بین المللی و همینطور اجناس اصل و با کیفیت می‌شود. در شهر دبی می‌توانید با رفتن به این مراکز خرید از اجناس روز دنیا دیدن کنید. در ادامه تعدادی از مراکز خرید معروف و خوب در شهر دبی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه شوید.

مرکز خرید امارات مال دبی

یکی از بهترین مراکز خرید در شهر دبی و تور دبی مرکز خرید امارات مال است که شامل فروشگاه‌های بسیار زیاد بوده و در آنجا ۵۶۰ واحد مختلف تجاری مشغول فعالیت هستند. در این مرکز خرید انواع محصولات و کالاها از برندهای معتبر جهانی در حال فروش است و می‌توانید در این مرکز خرید به فروشگاه های محصولات لوکس و مجلل رفته و از امکانات خوب آنجا بهره ببرید. این مرکز خرید دارای معماری بسیار زیبا و دکوراسیونی مدرن است و آنجا شامل امکانات تفریحی بسیار عالی مانند سینما مجهز با سالنهای مختلف، پیست اسکی روی برف سرپوشیده بزرگ و همچنین انواع رستوران‌های مختلف بین المللی و بسیار خوب و کافی شاپ های معروف و با کیفیت می‌شود.

مرکز خرید برجمان دبی

به گزارش سفر باتو ، یکی از بازارهای بزرگ و خوب در دبی مرکز خرید برجمان است که شامل انواع محصولات مختلف می‌شود. در آنجا چندین فروشگاه وجود دارد و می‌توانید در آنجا انواع لباس، وسایل خانه، وسایل تزئینی، ساعت، عطر و ادکلن و بسیاری محصولات مختلف را تهیه کنید. این مرکز خرید دارای هایپر مارکت بزرگ بوده و آنجا شامل سینما و شهر بازی سر پوشیده است. همچنین در مرکز خرید برجمان می‌توانید از انواع رستوران‌های خوب و کافی شاپ های متعدد بهره برده و بعد از خرید در آنجا غذا یا انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را میل بفرمایید.

مرکز خرید اوت لت مال دبی

دیگر مجموعه بزرگ تجاری در دبی مرکز خرید اوت لت مال است که در آنجا می‌توانید در فضایی بزرگ و سرپوشیده به انواع فروشگاه‌های مختلف از برندهای معتبر بین المللی سر بزنید و محصولات و کالاهایی مانند لباس، کیف و کفش، اسباب بازی، وسایل خانه، وسایل برقی و بسیاری محصولات دیگر را تهیه کنید. این مرکز خرید برای خرید سوغاتی بسیار عالی بوده و در آنجا می‌توانید اکثر برندهای معروف دنیا را پیدا کنید. این مرکز خرید معمولاً محصولاتش دارای تخفیف های خوبی است و برای کسانی که می‌خواهند خرید های خوب داشته باشند مکانی عالی به شمار می‌رود. در این مرکز خرید انواع رستوران و کافی شاپ هم موجود است.

مرکز خرید دبی مال

از معروف ترین مراکز خرید که در دبی وجود دارد مرکز خرید دبی مال است که در نزدیکی برج بلند و معروف خلیفه و آبفشان معروف دبی وجود دارد. این مرکز خرید دارای انواع فروشگاه‌های بزرگ و معروف از برندهای بین المللی بوده و در آنجا می‌توانید انواع محصولات روز را تهیه کنید. در این مرکز خرید انواع فروشگاه‌های محصولات لوکس وجود دارد و می‌توانید در آنجا علاوه بر خرید هر نوع کالایی از انواع امکانات و تفریحات آنجا هم بهره ببرید. این مرکز خرید دارای آکواریومی بزرگ بوده که یکی از جاذبه‌های شهر دبی است و همچنین در آنجا می‌توانید به گالری های هنری، شهر بازی، سینماهای مجهز و بسیاری جاذبه‌های دیگر نیز سر بزنید. در این مرکز خرید انواع رستوران‌های معروف قرار دارند و می‌توانید انواع غذاهای بین المللی را در آنجا امتحان کنید.

مرکز خرید مرکاتو دبی

دیگر مرکز خرید و مجتمع تجاری بزرگ در دبی مرکز خرید مرکاتو است که دارای معماری بسیار زیبا و با الهام از کاخ های اروپایی ساخته شده است. این مرکز خرید دارای انواع فروشگاه‌های لباس، کفش، محصولات خانگی، وسایل خانه و بسیاری کالاهای دیگر است. در آنجا علاوه بر خرید می‌توانید از دیدنی‌های مختلف در آنجا لذت برده و به کافی شاپ های خوب آنجا بروید و قهوه و انواع نوشیدنی را میل کنید. این مرکز خرید چند رستوران بسیار خوب و با کیفیت داشته که می‌توان به رستوران پائول اشاره کرد که از رستوران های بسیار خوب شهر دبی است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مردانه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم