2 قاچاقچی در درگیری با پلیس سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیدند


2 قاچاقچی در درگیری با پلیس سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیدند

حوادث رکنا: جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر ضمن متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر مقدار 766کیلو تریاک را کشف کردند.

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به سرنخ‌هایی مبنی بر ورود محموله سنگین مواد مخدر، از مرزهای جنوب شرق کشور به حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی در مناطق صعب العبور شهرستان "ایرانشهر" سرانجام صبح امروز اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یکی از محورهای منتهی به ایرانشهر، اعضای این باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار طاهری عنوان کرد: در نتیجه این درگیری که یک ساعت ادامه داشت بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس هر ۲ قاچاقچی مسلح به هلاکت رسیدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه و در بازرسی از خودروی توقیفی از قاچاقچیان، ۷۶۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

کشف766 کیلو تریاک در ایرانشهر/ 2 قاچاقچی حرفه ای به هلاکت رسیدند

سردار طاهری بیان کرد: مأموران انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضور فعال دارند و در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی