کشتی اوستا و کشتی نوید از کشتی های تفریحی در جزیره کیش هستند. اگر چه هر دو این کشتی ها از بهترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش به حساب می آیند، اما دارای تفاوت های زیادی با یکدیگر می باشند. این تفاوت ها باعث شده تا پرشین هتل، سایت رسمی رزرو تفریحات کیش تخفیف خورده و رزرو هتل به شرح آن ها بپردازد.

کشتی اوستا و کشتی نوید در نوع خود هرکدام بی نظیر می باشند. بدون شک پس از شنیدن نام کشتی اوستا کلمه بزرگ ترین کشتی تفریحی در کیش را خواهید شنید. این کشتی تفریحی با امکانات فراوانی که در خود ایجاد کرده است بهترین کشتی تفریحی در جزیره کیش به شمار می رود.

بنابر این نه تنها کشتی نوید بلکه کشتی های دیگر در این جزیره به پای آن نخواهند رسید. کشتی اوستا کیش با برنامه ریزی های دقیق و بدون نقص مدیریت کشتی و نظم ترتیب مثال زدنی، موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی از کشور های مختلف شده است. با این حال کشتی نوید نیز از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار است اگرچه مانند کشتی اوستا گواهینامه خاصی را دارا نمی باشد.

کشتی نوید نسبت به کشتی اوستا وسعت کمتری دارد، اما زیبایی و ساختاری لوکس را به چشم می کشد که دید هر مهمانی را در نگاه اول به خود خیره نگه می دارد. کشتی اوستا و کشتی نوید در خود برنامه های سرگرم کننده ای را برای شادی و آوردن لبخند بر لبان مهمانان ایجاد کرده اند.

مقایسه کشی اوستا با کشتی نوید؛ کدام برتر است

کشتی تفریحی اوستا کیش

دلابل محبوبیت کشتی تفریحی نوید و کشتی اوستا

اما از دلایل بزرگ محبوبیت و جذب تعداد زیاد گردشگر به سمت کشتی نوید برنامه های فوق العاده آن توسط هنرمندان معروفی می باشد که در این کشتی اجرا می شود.کشتی تفریحی اوستا کیش نیز به دلیل امکانات کامل تر و خدمات عالی تر، قیمت بالایی نسبت به کشتی نوید دارد.

پس اگر هزینه برای شما اهمیت دارد و می خواهید امکانات عالی همراه باهزینه کمتر را در یک کشتی تفریحی تجربه کنید کشتی نوید انتخابی مناسب است. اما اگر هزینه اهمیت خاصی در سفر شما ندارد، قطعا کشتی اوستا فوق العاده ترین انتخاب برای لذت بردن شما از گشت گذار چند ساعته در دریا می باشد.

کشتی تفریحی اوستا چه مزایایی دارد؟

کشتی اوستا از بی نظیر ترین و بهترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش است که از نظر امکانات فوق العاده می باشد. همچنین نظم و ترتیبی که در این کشتی حاکم است از مزیت های بزرگ این کشتی به حساب می آید که آن را زبانزد گردشگران می کند. کشتی اوستا دارای عرشه بزرگ و یک رستوران فوق العاده بوده که مهمانان بدون نیاز به هر چیزی می توانند ساعاتی خوش را در کنار عزیزان خود سپری کنند.

مقایسه کشی اوستا با کشتی نوید؛ کدام برتر است

نمایی از کشتی نوید در کنار بندرگاه

کشتی اوستا از جدید ترین کشتی های ساخته شده در جزیره کیش است. با این که به تازگی در این جزیره زیبا شروع به کار کرده اما مفتخر به دریافت گواهینامه های بین المللی شده است. این کشتی اگر چه از قیمت بالایی برخوردار می باشد، اما در سایت تفریحات تخفیف خورده پرشین هتل با قیمتی مناسب در دسترس است.

آیا کشتی نوید بی کیفیت است؟

کشتی نوید اگرچه قابل مقایسه با کشتی اوستا نیست، ولی دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست. این کشتی از لوکس ترین و مدرن ترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش است که زیبایی خاصی را دارا می باشد. همچنین وجود نور افکن های قوی در شب باعث می شود تا مهمانان بتوانند نمای دریا را به زیبایی مشاهده کنند.

این کشتی تمامی امکانات سرگرم کننده و خدمات برای پذیرایی دو ساعته از مهمانان را در خود ایجاد کرده است. پس درخواهید یافت کشتی نوید بی کیفیت نیست و یکی از بهترین ها به شمار می رود. کشتی نوید با توجه به قیمت مناسب تری که نسبت به کشتی اوستا دارد، خدمات مطلوبی را به میهمانان خود ارائه می دهد.

مقایسه کشی اوستا با کشتی نوید؛ کدام برتر است

مدعوین در کشتی اوستا کیش

از کجا رزرو بلیط تفریحات تخفیف خورده کیش را تهیه کنیم؟

پرشین هتل یکی از معتبر ترین و بهترین سایت های موجود می باشد که شما می توانید به راحتی رزرو تفریحات کیش با تخفیف را در آن انجام دهید. با خواندن اطلاعات کامل و اطمینان روی لینک های قرار گرفته مخصوص به رزرو تفریحات کیش تخفیف خورده به راحتی کلیک کنید. پس از آن می توانید بلیط کشتی های تفریحی از جمله کشتی اوستا و نوید را با کمترین هزینه تهیه نمایید. شماره تماس 09121208120 جهت هماهنگی تفریحات در دسترس شما می باشد.