الهامی: پیوستن حاج صفی به تیم یونانی شیطنت رسانه‌ها است/ به بازی «میمبلا» اعتقاد داشتم


الهامی: پیوستن حاج صفی به تیم یونانی شیطنت رسانه‌ها است/ به بازی «میمبلا» اعتقاد داشتم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت جسمانی اش و همچنین مسائل و اتفاقات رخ داده در این تیم تبریزی توضیحاتی ارائه کرد.

الهامی: پیوستن حاج صفی به تیم یونانی شیطنت رسانه‌ها است/ به بازی «میمبلا» اعتقاد داشتم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت جسمانی اش اظهار کرد: خدا را شکر وضعیتم خوب است. زمانی که فشار خونم در بازی با شاهین بوشهر بالا رفت من را با آمبولانس به کلینیک نزدیک ورزشگاه بردند و در آنجا نوار قلب و آزمایش گرفتند. البته پزشکان توصیه کردند تا صبح در کلینیک بستری شوم، اما من قبول نکردم و به استادیوم برگشتم تا در کنار تیم خود باشم.

الهامی درباره احتمال جدایی احسان حاج صفی از تراکتور گفت: تا جایی که اطلاع دارم حاج صفی برای سال بعد هم با تراکتور قرارداد دارد و صحبتی هم با من نکرده است که در تراکتور می ماند یا می رود. همچنین حاج صفی ارتباط خوبی با زنوزی مالک باشگاه دارد. فکر می کنم اخبار پیوستن این بازیکن به تیم یونانی شیطنت رسانه ها است. البته من نمی توانم قول صد درصد بدهم چون در این باره با حاج صفی حرفی نزدم. به هر حال این بازیکن تا پایان بازی ها کنار تیم خواهد بود و فکر می کنم سال بعد هم همراه ما باشد.

قراردادم را یک فصل دیگر با تراکتور تمدید کرده ام

سرمربی تراکتور درباره وضعیت قراردادش با این تیم تبریزی و اینکه او با مالک باشگاه مذاکره‌ای داشته است، بیان کرد: زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد قراردادم را یک فصل با تراکتور تمدید کردم، اما اتفاقات در فوتبال معلوم نیست. به نظرم ارائه لیست بازیکن در این مقطع یک کار غیرحرفه‌ای است، چون ۲ بازی لیگ برتر و مسابقات جام حذفی مانده است. به نظرم اکنون شرایط خوبی نیست که با بازیکن مدنظر خود مذاکره کنیم یا تیمی با بازیکن ما صحبت کند. من از تیم‌ها خواهش می‌کنم که این موضوع را رعایت کنند.

الهامی درباره اینکه ناراحتی از موضوعی باعث بالا رفتن فشار خونش شده بود، گفت: نه من ناراحت نشدم و فشار بازی با شاهین بوشهر باعث شد که سرم گیج برود و چشم هایم به سیاهی رفت و روی نیمکت تیم نشستم و پزشک تیم فشار خونم را گرفت که بین ۲۶، ۲۷ بود. به هر حال من را با آمبولانس به کلینیک بردند تا فشار خونم کنترل شود.

الهامی: پیوستن حاج صفی به تیم یونانی شیطنت رسانه‌ها است/ به بازی «میمبلا» اعتقاد داشتم

بازی آسانی برابر تیم نفت مسجد سلیمان نداریم

سرمربی تراکتور درباره میزبانی این تیم تبریزی از تیم نفت مسجد سلیمان در جام حذفی گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. به هر حال نفت مسجد سلیمان تیم ضعیفی نیست و به تارتار تبریک می‌گویم که تیم خوبی درست کرده است. بازی جام حذفی به صورتی است تیمی که همان اول بازی گل نخورد برنده می‌شود. به هر حال تیم مسجد سلیمان قدرتمند است و کادر فنی خوبی در اختیار دارد و بازی آسانی برابر این تیم نداریم. البته ما در لیگ برتر هنوز شانس کسب نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی داریم.

ما محکوم به کسب ۳ امتیاز بازی برابر ماشین سازی هستیم

او افزود: در حال حاضر تمرکزمان معطوف به بازی با ماشین سازی است و دیدار سختی برابر این تیم داریم. اکنون شرایط به سختی پیش می‌رود و بردن تیم‌ها دشوار است. تیم‌هایی که برای نباختن به زمین مسابقه می‌روند نتایج خوبی می‌گیرند. ما محکوم هستیم تا ۳ امتیاز بازی با ماشین سازی را بدست آوریم.

الهامی درباره جدایی «میمبلا» اظهار کرد: همه تصور می‌کنند که من میمبلا را نخواستم و با او اختلاف داشتم در صورتی که او تنها خارجی بود که در تیم حفظش کردم. به هر حال من به بازی میمبلا اعتقاد داشتم، اما این بازیکن پایش شکست و او ۲ ماه و نیم نتوانست بازی کند. این بازیکن بعد از رفع مصدومیتش تمرینات خود را شروع کرد، اما پس از ۱۰ روز دوباره پایش از همان ناحیه شکست. در نهایت او یک ماه و نیم بازی نکرد و همزمان با فیزیوتراپی همسر میمبلا در پرو تصادف کرد و به کما رفت.

میمبلا ۱۵ روز پیش از تیم تراکتور جدا شد

او ادامه داد: مدیربرنامه میمبلا با زنوزی صحبت کرد تا این بازیکن ۱۰، ۱۵ روز پیش خانواده خود برود و مالک باشگاه اجازه داد تا این بازیکن به پرو برود. به هر حال این بازیکن بعد از پایان مرخصی اش به تبریز بازگشت و شرایط خوبی هم داشت، اما بعد از بازی با نساجی به ویروس کرونا مبتلا شد. البته وضعیت میمبلا وخیم و حتی ۲ روز در بیمارستان بستری بود و حدود ۲۵ روز طول کشید تا این بازیکن بهبود یابد.

الهامی بیان کرد: میمبلا بعد از اینکه ویروس کرونا را پشت سر گذاشت بعد از یک هفته اعلام کرد که نمی‌تواند بازی کند و شرایطم به صورتی است که سال بعد هم نمی‌خواهم در تراکتور بمانم. به هر حال این بازیکن ساک خود را از هتل برداشت و آنجا را ترک کرد. همچنین سهرابی مدیرعامل باشگاه بیان کرد که میمبلا با یک تیم پرویی قصد دارد قرارداد ببندد و اگر زمان بگذرد نمی‌تواند به این تیم بپیوندد. در ابتدا زنوزی مالک باشگاه مخالف جدایی این بازیکن پرویی بود، اما بعد از آن اجازه جدایی اش را داد. به هر حال میمبلا ۱۵ روز پیش از تیم ما جدا شد و فقط مشکل پاسپورت داشت و تنها با تیم ما تمرین می‌کرد و در بازی‌ها حضور نداشت.

بیشتر بخوانید

ذوالفقاری: خبر پیوستن حاج صفی به تیم یونانی صحت ندارد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!