توزیع 170 هزار سبد کالا بین نیازمندان سیستان‌وبلوچستان


توزیع 170 هزار سبد کالا بین نیازمندان سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: در مرحله دوم رزمایش «همدلی برای ایران همدل» که از عید غدیرخم آغاز شده قرار است بیش از 170 هزار سبد کالا از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد بین مددجویان تحت حمایت توزیع شود.

توزیع 170 هزار سبد کالا بین نیازمندان سیستان‌وبلوچستان

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبان، بر اهمیت برگزاری رزمایش گسترده‌ای برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا طی ماه مبارک رمضان تأکید فرمودند؛ به دنبال این پیام، بسیاری از نهادها وارد عمل شده و سعی کردند تا این فرمان رهبری را به بهترین شکل محقق کنند.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز بنا به وظیفه خود، وارد عمل شد و با همکاری همه نهادها، خیران، دستگاه‌های اجرایی، بسیج و مراکز نیکوکاری رزمایش «همدلی برای ایران همدل» را آغاز کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: در مرحله اول این رزمایش که طی ماه مبارک رمضان برگزار شد، ۳۰ هزار سبد کالا بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در نقاط مختلف استان توزیع شد.

وی افزود: همچنین طی ماه مبارک و در قالب طرح اطعام مهدوی، ۸۰۰ هزار پرس غذا با همکاری امدادگران این نهاد و سایر مجموعه‌ها مانند خیریه‌ها، مساجد و بسیج طبخ و بین قشر محروم استان توزیع شد که در این زمینه، کمیته امداد استان توانست مقام چهارم کشوری را کسب کند.

عبادی اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش «همدلی برای ایران همدل» از عید سعید غدیرخم آغاز شده و قرار است بیش از ۱۷۰ هزار سبد کالا از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد بین مددجویان تحت حمایت توزیع شود.

وی با بیان اینکه سبد کالا شامل یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج، روغن و حبوبات است، گفت: این سبدهای غذایی به تدریج در سطح استان با برنامه‌ریزی و جدول زمان‌بندی که به شهرستان‌ها اعلام خواهد شد، توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: همچنین در فاصله عید قربان تا غدیر نیز ۱۰ میلیارد تومان گوشت قربانی برای اولین بار جمع‌آوری و از طریق این نهاد به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت اهدا شد.

عبادی بیان کرد: امید است این همدلی و همراهی مردم ادامه پیدا کند تا در شرایط سختی که به دستور مقام معظم رهبری همه باید دست به دست هم دهیم، بیش از گذشته به مردم نیازمند خدمت کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تزیین غذا برای مدرسه و جشنواره غذای سالم