تجهیز 320 سایت تلفن همراه لرستان به خدمات اینترنت


تجهیز 320 سایت تلفن همراه لرستان به خدمات اینترنت

خرم آباد - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: نصب تجهیزات اینترنت 476 سایت تلفن همراه لرستان در دستور کار قرار دارد که تاکنون 320 دستگاه از این تعداد محقق شده است.

به گزارش ایرنا سیدمحمد قاسمی روز چهارشنبه در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) لرستان افزود: سایت های تلفن همراه علاوه بر تامین ارتباط کلامی، زیرساخت لازم برای تامین اینترنت را فراهم می کنند که به همین منظور امسال در فاز اول توسعه و تجهیز ۴۷۶ سایت مصوب شده است.

وی با اشاره به فعال بودن ۵۵۰ سایت توسعه تلفن همراه در لرستان تصریح کرد: تاکنون تجهیزات نسل سه و چهار ۳۲۰ سایت نصب شده و برای فاز دوم نیز رایزنی های لازم در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: هزینه های نصب تجهیزات اینترنت برای این سایت ها بسیار بالا بوده و از مبلغ یک میلیارد تومان برای هر سایت در سال گذشته امسال به ۲ میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان همچنین گفت: با توجه به شیوع کرونا و افزایش حجم خدمات اینترنتی از جمله دورکاری ادارات و آموزش از راه دور، درآمدهای اینترنتی نیز افزایش یافته و مجموعه مخابرات استان تلاش خود را برای ارتقا خدمات کنونی و رضایت مشترکان بکار گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: حجم اینترنت مصرفی برای استان به اندازه کافی وجود دارد و می توان تمامی نقاط را پوشش داد که به همین منظور نحوه توزیع مطلوب این خدمت در اولویت مخابرات لرستان قرار دارد.

وی همچنین خبرگزاری ایرنا را از قوی ترین رسانه ها دانست و اظهار داشت: این رسانه با پرداختن به موضوعات محوری و پرهیز از حواشی بی مورد علاوه بر امر اطلاع رسانی، از ایجادتشنج پرهیز می کند.

امیر علی پناهی مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان نیز گفت: این مجموعه در ارزیابی سه ماهه اول سال توسط شرکت مخابرات ایران موفق به مقام چهارم روابط عمومی استان های کشور شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت