خدمت به مردم بالاترین وظیفه مسئولان است


خدمت به مردم بالاترین وظیفه مسئولان است

بروجرد - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: فرصت خدمت گذاری در هر مقام و مسئولیت هرچند کوتاه را باید قدر بدانیم زیرا در واقع خدمت به مردم بالاترین و مهمترین وظیفه همه ما مسئولان است.

محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، روز چهارشنبه در جلسه تودیع فرماندار بروجرد که در محل سالن همایش های فرمانداری شهرستان بروجرد برگزار شد گفت: در هر مقام و مسئولیتی که قرار داریم باید با برنامه ریزی سریع و مناسب در راستای خدمت به مردم برای گره گشایی از مشکلات و خواسته های مردم تلاش کرد.

وی گفت: اگر تاسی از ائمه صرفا به خواندن احادیث و روایاتی به نقل از آنها در جلسات و سخنرانی ها اکتفا نشود و عملا به شیوه و سیره آنها در رفع مشکلات مردم گام برداشته شود می توان دنیا را به گلستان تبدیل کرد .

ثمینی با اشاره به شرایط سختی که هم اکنون جامعه با آن درگیر است گفت: سختی ها و تنگناهایی وجود دارد که با راهنمایی ها و مداخله و رهنمودهای راهبردی مقام معظم رهبری گره گشای بسیاری از مشکلات بوده است و مردم نیز با تمکین از مقام معظم رهبری و تابعیت از رهنودهای ایشان در رفع مشکلات نقش داشته اند و چرخ مملکت می چرخد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان یادآور شد: در چنین شرایطی و با وجود برخی مشکلات و سختی ها و تحریم ها اما پروژه های عمرانی دنبال و محقق شده اند که این مهم در سایه تلاش دلسوزانه مسئولان و همکاری و همراهی مردم بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما شایسته ، مستحق و لایق خدمتگذاری هستند گفت: به واسطه آگاهی، فهم سیاسی و بصیرت مردم و همراهی آنها با مسئولان و نظام در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک این سرزمین از دست نرفت که با همین فهم سیاسی مردم ، نظام و انقلاب روز به روز مستحکم تر می شود و در آستانه چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

ثمینی اظهار داشت: مردم همواره در صحنه حضور داشته اند از زمان سرنگونی طاغوت و پیروزی انقلاب، بعد از انقلاب، خنثی سازی توطئه های استعمار جهانی، هشت سال دفاع مقدس و در دوره های مختلف دیگر اعم از تنگناهای ناشی از تحریم ها همراهی خود را با نظام و انقلاب نشان داده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان افزود: در همین شرایط با استفاده از توان علمی نخبگان در حوزه دستیابی به دانش های مختلف هسته ای و نظامی ، کشور توانسته است در شمار بهترین ها و اولین های دنیا قرار گیرد که تمامی این موفقیت ها نیز در سایه همراهی و حضور مردم بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هر چه برای چنین مردمی انجام دهیم کار زیادی نیست گفت: در واقع باید از مردم تشکر و قدردانی کرد که همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند و خطاهای ما مسئولان را تحمل می کنند .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با اشاره به تودیع عبدالرحیم رحیمی ، فرماندار پیشین بروجرد گفت: وی با سلامت و موفقیت مسئولیت خود را پشت سر گذاشته اند و امروز بسیاری از فرهیختگان شهرستان بروجرد این گفته را تایید می کنند.

ثمینی گفت: رحیمی بخوبی سیاست های دولت را پیش برده اند و در کنار توانایی و توانمندی هایی که داشتند توانستند مشکلات را بخوبی پیگیری کنند و در این راه با درایت توانست هماهنگی بین مسئولان محلی را ایجاد کند و دلسوزانه در راستای حل مشکلات مردم تلاش داشته اند.

وی گفت: احمد گودرزیان نیز به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد منصوب شده است که با توجه به تجربیاتی که دارد می تواند در این مقطع با موفقیت عمل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند