باید دست سرمایه گذاری که وارد شهرستان می شود را بوسید


باید دست سرمایه گذاری که وارد شهرستان می شود را بوسید

رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان، گفت: مسئولان مختلف پیگیر راه اندازی کارخانه بازیافت بودند، اما زمانی برای مردم شیرین است که به نتیجه منجر شود. اما محل دفن فعلی نیز مشکلات خود را نیز به همراه دارد.

مسعود اسکندری امروز (چهارشنبه-۲۲ مردادماه) در جلسه شورای شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: مصوبات شورای شهرهای گلپایگان، گوگد، گلشهر و بخش مرکزی در شورای شهرستان مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه آن به استان اعلام می شود. تلاش کردیم با تشکیل جلسات مشکلات را بررسی و در حد توان آنها را رفع کنیم و گره گشا باشیم.

وی افزود: در راستای احداث میدان پنج راهی پگاه نیاز به آزاد سازی است که حدود دو ماه آینده این مشکل برطرف می شود، برای این پروژه با پیگیری نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس بودجه ای مصوب شده است.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان، گفت: در جلسات متعدد مسئولان مختلف پیگیر راه اندازی کارخانه بازیافت بودند، اما زمانی برای مردم شیرین است که به نتیجه منجر شود. خوشبختانه اکنون زباله ها پشت پارک جنگلی دفن نمی شود، اما محل دفن فعلی نیز مشکلات خود را نیز به همراه دارد. مبلغی از طرف معاون وزیر کشور پرداخت شده است که به دلیل به درازا کشیدن پرداخت اعتبار و هزینه آن در بازیافت و وجود تورم، این مبلغ باز هم نتیجه بخش نخواهد بود.

اسکندری اضافه کرد: دستگاه هایی که حدود ۱۷ سال قبل برای کارخانه بازیافت خریداری شده، اکنون مستهلک شده و از بین رفته اند و دیگر جوابگوی این کارخانه نیست. امیدواریم در آینده نزدیک این کارخانه مشغول به کار شود.

وی به گردشگر پذیر شدن شهرستان گلپایگان اشاره کرد و یادآورشد: باید دست سرمایه گذاری که وارد شهرستان می شود را بوسید، اکنون سرمایه گذاری وارد شهرستان شده است که برای هر نامه ای که می خواهد از ادارات بگیرد باید دو الی سه ماه صبر کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: جلسات مشترک شورای شهرستان های غرب استان را تا قبل از شیوع کرونا برگزار می کردیم، اما اکنون این ویروس مانع برگزاری این جلسات شده است. در گلپایگان با راه و شهرسازی استان مشکل داریم برای مثال کشاورزان از ۴۰ سال قبل بر روی اراضی خود کشت و زرع می کنند اما اکنون بعد از نیم قرن هیچ اختیاری از زمین خود ندارند.

اسکندری با بیان اینکه در شوراها خرد جمعی حاکم است، افزود: اگر یکی از اعضای شورا بگوید من پروژه ای را انجام دادم بدانید که کذب است، اگر کارها در شورای شهر چکش کاری و مصوب نشود هیچ فردی به تنهایی نمی تواند امور را به پیش ببرد. مردم دانا هستند و می دانند در شوراها یک فرد کارها را انجام می دهد یا خرد جمعی امور را به جلو حرکت می دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند