شهردار: توزیع عادلانه امکانات در اولویت شهرداری کرمان قرار دارد


شهردار: توزیع عادلانه امکانات در اولویت شهرداری کرمان قرار دارد

کرمان - ایرنا - شهردار کرمان گفت: اصل توزیع عادلانه خدمات و امکانات، خدمت‌رسانی به مناطق محروم و تلاش برای تحقق خواسته‌های شهروندان ساکن در مناطق کم‌برخوردار، از اولویت‌های این دوره از مدیریت شهری بوده است.

سیدمهران عالم‌زاده شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح بوستان نرگس در پویش افتتاح شهرداری کرمان افزود: همواره تلاش کردیم با توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمام مناطق شهر، به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار، گام بلندی در راستای رفع مشکلات شهروندان برداریم.

وی اظهار داشت: در همین راستا نیز ساخت بوستان در عمق محله‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

پویش افتتاح شهرداری کرمان به ایستگاه هفتم رسید

با حضور شهردار کرمان و رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر، بوستان «نرگس» در شهرک بنی‌هاشم به بهره‌برداری رسید.

شهردار کرمان با اشاره به پویش افتتاح شهرداری کرمان با شعار هر هفته یک افتتاح گفت: بوستان نرگس، هفتمین بوستانی است که در این پویش به بهره‌برداری رسید.

وی مساحت بوستان نرگس را سه هزار متر مربع دانست و افزود: شهرک بنی‌هاشم از محله‌های هدف بازآفرینی است و افتتاح این بوستان می‌تواند در ارزش‌آفرینی این محله تأثیر زیادی داشته باشد.

عالم‌زاده با بیان اینکه این بوستان به وسایل ورزشی و تجهیزات استاندارد مجهز شده است، عنوان کرد: در طراحی و امکانات این بوستان، فضا و امکاناتی برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده است.
رعایت استانداردسازی در طرح‌های شهرداری کرمان

سرپرست شهرداری منطقه یک شهر کرمان نیز با اشاره به اینکه برای تجهیز این بوستان، از وسایل و امکانات با کیفیت و استاندارد استفاده شده است، گفت: بوستان «نرگس» به فضای سبز، وسایل ورزشی، میز شطرنج، آلاچیق، آب‌سردکن، مسیر دوچرخه و زمین ورزشی چندمنظوره مجهز شده است.

محمدحسین مؤمنی با بیان اینکه ساخت مکان‌های تفریحی و ورزشی ازجمله بوستان‌ها، یکی از مطالبات به‌حق شهروندان به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار است، گفت: با توجه به اینکه شهرک بنی‌هاشم از محله‌های کم‌برخوردار شهر کرمان است؛ این‌گونه اقدامات می‌تواند تأثیر بسزایی در توسعه اجتماعی و فرهنگی این شهرک داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد