تجلیل از کودکان قصه گو در عید غدیر 


تجلیل از کودکان قصه گو در عید غدیر 

حسن بهرامی گفت: به منظور تشویق و ترغیب کودکان به شرکت طرح قصه گویان علوی، به مناسبت های مختلف از جمله در روز نیمه شعبان، ماه رمضان، روز قدس و عید غدیر به کودکانی که بهترین آثار ارسال کرده بودند، با اهدا جوایزی از آنها تجلیل شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به منظور تشویق و ترغیب کودکان به شرکت طرح قصه گویان علوی، به مناسبت های مختلف از جمله در روز نیمه شعبان، ماه رمضان، روز قدس و عید غدیر به کودکانی که بهترین آثار ارسال کرده بودند، با اهدا جوایزی از آنها تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت ابراز کرد: یکی از برنامه های فرهنگی کانون امام علی علیه السلام در ایام کرونایی، راه اندازی گروه مجازی قصه گویان علوی می باشد که از ابتدای سال جاری این گروه راه اندازی شده است.

وی افزود: این گروه قصه گویی ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال است که علاوه بر قصه با موضوع زندگی حضرت علی علیه السلام و زندگی سایر معصومین علیهم السلام، نقاشی و شعر نیز با همین مضمون در این گروه به اشتراک می گذارند.

بهرامی اظهار کرد: گروه قصه گویان علوی در راستای ترویج فرهنگ علوی و سبک و سیره ائمه معصومین علیهم السلام و با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای کودکان راه اندازی شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت با اشاره به نقش والدین در میزان مشارکت در گروه قصه گویان علوی، عنوان کرد: والدین سهم زیادی در میزان مشارکت کودکان در این برنامه دارند زیرا بایستی برای کودکان کتاب قصه و یا شعری از زندگی ائمه معصومین علیهم السلام تعریف کرده و از کودک بخواهند قصه و یا شعر را با صدای کودکانه بازگو کند.

وی ادامه داد: هنگامی که کودکان با صدای کودکانه این قصه ها و اشعار را بازگو می کنند والدین باید فایل صوتی از اجرای کودک خود تهیه کرده و به گروه مجازی قصه گویان علوی در واتس آپ ارسال کنند.

بهرامی بیان کرد: یکی دیگر از اهدافی که دنبال می کنیم آشنایی کودکان با کتاب و کتابخوانی، افزایش سطح مطالعه در خانواده ها و همچنین غنی سازی اوقات فراغت کودکان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت در خاتمه تاکید کرد: فعالیت های گروه قصه گویان علوی همچنان ادامه دارد و تاکنون با استقبال خوب کودکان و والدین مواجه شده است و امیدواریم بتوانیم به اهداف اجرای این طرح دست یابیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز