15 متهم پرونده جهاد کشاورزی اردبیل به حبس‌های طولانی محکوم شدند


15 متهم پرونده جهاد کشاورزی اردبیل به حبس‌های طولانی محکوم شدند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با قطعی شدن حکم محکومیت 15 نفر از متهمین پرونده تخلفاتی در پروژه‌های آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل متهمین به حبس‌های طولانی مدت و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

ناصر عتباتی ۲۳ مرداد اظهار کرد: پرونده متهمین پروژه‌های آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی اردبیل پس از طی مراحل قانونی در دادسرا و دادگاه بدوی منجر به صدور حکم شده تا زمینه اجرای حکم فراهم آید.
وی به رای قطعی شعبه 11 دادگاه تجدیدنظر اشاره و خاطرنشان کرد: در این پرونده 15 نفر از متهمان حوزه آب و خاک جهاد کشاورزی به حبس‌های طولانی مدت، جزای نقدی، شلاق تعزیری و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.
عتباتی عمده تخلفات متهمین را ارتشا و سوءاستفاده از موقعیت شغلی اعلام کرد و گفت: این پرونده به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت تا در نهایت حکم متخلفان اعلام شد.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل سیاست مبارزه با فساد را رویکرد دستگاه قضا برشمرد و تصریح کرد: در استان اردبیل نیز مبارزه با فساد در همه حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی در اولویت دادگستری قرار دارد.
به گزارش گروه دریافت ایسنا، عتباتی افزود: برای ما خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد و در برخورد با مجرمان و متخلفان کوچکترین کوتاهی و مماشات را نخواهیم داشت.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت