3 مامور قلابی در سقز دستگیر شدند


3 مامور قلابی در سقز دستگیر شدند

حوادث رکنا: 3 متهم که اقدام به جعل عنوان با پوشیدن لباس ناجا کرده بودند، در ایست وبازرسی شهید ارجمندی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ حمید رضایی فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: عوامل پلیس امنیت عمومی شهرستان حین ایست و بازرسی در محور سقز به بانه با اقدامات اطلاعاتی به یک دستگاه خودروی ام وی ام تیگو ۵ فاقد پلاک مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ رضایی اظهار داشت: در بررسی‌های ماموران پلیس، مشخص شد که سه نفر با لباس نظامی سرنشین خودروی مذکور بوده و فاقد کارت شناسایی و مدارک وحکم ماموریت بوده، که با سوء استفاده از عنوان پلیس اقدام به جعل عنوان مامور پلیس کردند.

دستگیری ماموران قلابی در سقز

او گفت: از متهمان دستگیر شده چندین مهر مجعول ناجا و همچنین درجات نظامی سرهنگی و کلاه افسر ارشدی یک زوج پلاک و چندین نسخه نامه جعلی کشف، که به همراه خودرو توقیفی جهت بررسی و تکمیل تحقیقات به پلیس پاوا شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان بخصوص رانندگان توصیه کرد مراقب مأموران قلابی باشند و از پرداخت هرگونه وجهی به افراد ناشناس تحت عنوان مأموران دولتی خودداری کرده و اینگونه موارد را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز