یک استقلالی هم‌بازی پیمان بابایی در لیگ آذربایجان


علی قربانی  مهاجم تیم سپاهان در لیگ نوزدهم پس از جدایی از این تیم راهی فوتبال آذربایجان شد و با تیم سومقاییت قرارداد بست. نوشته یک استقلالی هم‌بازی پیمان بابایی در لیگ آذربایجان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یک استقلالی هم‌بازی پیمان بابایی در لیگ آذربایجان

علی قربانی در آذربایجان ؛ خط حمله ایرانی سومقاییت در پلی‌آف اروپا
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۲
یک استقلالی هم‌بازی پیمان بابایی در لیگ آذربایجان

علی قربانی مهاجم تیم سپاهان در لیگ نوزدهم پس از جدایی از این تیم راهی فوتبال آذربایجان شد و با تیم سومقاییت قرارداد بست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از شکست تیم سپاهان مقابل استقلال در جام حذفی، علی قربانی از باشگاه خود درخواست رضایت‌نامه داشت تا بتواند به پیشنهاد جدید خارجی خود فکر کند؛ اتفاقی که از سوی باشگاه سپاهان رخ داد و قربانی توانست رضایت‌نامه خود را دریافت کند. حال او کمتر از ۴۸ ساعت از دریافت رضایت‌نامه خود با باشگاه سومقاییت آذربایجان به توافق رسید و قراردادش را با این تیم به امضا رسید.

سومقاییت که پیش از این مهدی شریفی و پیمان بابایی را جذب کرده بود، با خرید امروز علی قربانی به دنبال آن است که بتواند حضوری قدرتمند در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا داشته باشد؛آن‌ها در فصل گذشته توانستند در جایگاه چهارم لیگ آذربایجان قرار گیرند و ۱۲ روز دیگر نیز باید برای کسب سهمیه لیگ اروپا در مرحله پلی‌آف به میدان روند.

البته گفتنی است که مهدی شریفی در پایان فصل گذشته از جمع بازیکنان تیم سومقاییت جدا شده است و حالا آن‌ها برای جایگزینی شریفی، به سراغ جذب علی قربانی رفته‌اند تا همچنان زوج خط حمله این تیم با حضور دو مهاجم ایرانی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات جدید درباره حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس