آخرین وضعیت مذاکره حاج‌صفی با استقلال/ لژیونر نشود، آبی‌پوش می‌شود؟


آخرین وضعیت مذاکره حاج‌صفی با استقلال/ لژیونر نشود، آبی‌پوش می‌شود؟

تکلیف کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای فصل آینده مشخص نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یکی از نام‌های بزرگ در لیست خرید استقلال برای فصل آینده احسان حاج‌صفی است. هافبک تیم تراکتورسازی که بازوبند کاپیتانی این تیم و تیم ملی فوتبال ایران را بر بازو دارد، با وجود اینکه تیمش فصل خوبی را سپری نکرده و باز هم در کسب قهرمانی لیگ برتر ناکام مانده اما عملکرد بسیار خوبی داشته است.

حاج‌صفی 31 ساله در فصل اخیر آنقدر خوب بود که هنوز فصل تمام نشده پیشنهادات به سمت او سرازیر شوند. او که در صدر فهرست فرهاد مجیدی برای استقلال فصل آینده است، با پیشنهادی هم از یونان مواجه شده اما هنوز خبر قطعی از توافق ستاره ایرانی با این تیم یونانی منتشر نشده است.

در حالی که رسانه‌های یونانی از بازگشت قطعی احسان به یونان خبر داده‌اند اما تراکتوری‌ها می‌گویند حاج‌صفی هیچ مذاکره‌ای با این باشگاه برای جدایی و لژیونر شدن نداشته است.

از طرف دیگر سپاهانی‌ها هم مدت‌هاست فیل‌شان یاد هندوستان کرده و دوست دارند حاج‌صفی را به نصف جهان برگردانند. سپاهانی‌ها که حالا با قلعه‌نویی قطع همکاری کرده‌اند امید زیادی به بازگشت احسان به اصفهان دارند اما حاج‌صفی هنوز پالس مثبتی برای رفتن به اصفهان نفرستاده است. البته تراکتوری‌ها هم علاقه زیادی به نگه داشتن حاج‌صفی در تبریز دارند.

ناگفته نماند حاج‌صفی یک سال دیگر هم با تراکتور قرارداد دارد اما قرارداد او مشروط و ادامه همکاری در سال سوم منوط به تمایل طرفین است.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که خود حاج‌صفی بین گزینه‌های داخلی بیشتر متمایل به رنگ آبی است و شنیده‌ها حکایت از این دارد که او به استقلالی‌ها وعده داده در صورتی که لژیونر نشود با استقلال وارد مذاکره جدی خواهد شد. فعلا که حاج‌صفی درگیر بازی‌های تراکتور در لیگ و جام حذفی است و به احتمال فراوان تکلیف تیم او برای فصل آینده بعد از پایان مسابقات جام حذفی روشن می‌شود. 3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟