استاندار: نمایندگان گلستان 10 پروژه اساسی استان را پیگیری جدی کنند


استاندار: نمایندگان گلستان 10 پروژه اساسی استان را پیگیری جدی کنند

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: تا زمانی که مسوولیت داریم باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه منطقه استفاده کنیم و انتظار می‌رود نمایندگان مردم استان در مجلس 10 پروژه اساسی و مهم نظیر منطقه آزاد اینچه برون و راه آهن گرگان - مشهد را بطور بسیار جدی‌تر پی‌گیری کنند.

هادی حق‌شناس پنجشنبه در بزرگداشت روز خبرنگار از سوی خانه مطبوعات گلستان ضمن گرامیداشت شهدای رسانه اظهار داشت: از همه ظرفیت استان برای توسعه پایدار منطقه باید استفاده کرد و در این بین از حوزه حمل و نقل و بنادر که در گذشته مورد غفلت واقع شد باید نهایت استفاده را برد و قطعا نقش نمایندگان مجلس فارغ از گرایش‌های معمول حائز اهمیت فراوان است.

وی به نقش خبرنگاران هم در توسعه گلستان اشاره کرد و گفت: انتظار این است قشر فرهیخته استان به حرمت قلمشان تولیدات فاخر داشته باشند، تصمیم و رویکرد درست مسوولان از استاندار تا نمایندگان مجلس و شوراها می تواند توسط اصحاب رسانه جهت پیدا کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا هم در پاسخ به درخواست‌های صنفی و مشکلات برخی خبرنگاران گفت: اولین شرط موفقیت خبرنگاران توجه جدی به رابطه عرضه و تقاضاست و تا زمانی که تولیدات (خبری) مورد اقبال و نیاز جامعه قرار نگیرد؛ شرایط شکننده است.

غلامرضا منتظری با بیان اینکه بین کشش و کوشش رابطه معناداری وجود دارد؛ تقویت مهارت خبرنگاران را مورد تاکید قرار داد و آن را مکمل دانش رسانه‌ای عنوان کرد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس به مذاکره خود با معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اشاره کرد و گفت: در تهیه و تدوین نظام نامه رسانه‌ای که سهم دولت و مجلس در آن مشخص باشد، تاکید دارم.

منتظری وعده داد: نشست کمیسیون فرهنگی در گلستان را برگزار خواهیم کرد تا قوانین مزاحم و متضاد و پیشنهادات اصحاب رسانه برای اصلاحات قانونی را با کمک این قشر برطرف کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا