258 کارت سوخت در همدان مسدود شد


258 کارت سوخت در همدان مسدود شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: کارت سوخت 258 دستگاه خودروی عمومی در این استان که اقدام به فروش سهمیه بنزین خود کردند، مسدود شد.

امین روستایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه سوخت بنزین خودروهای عمومی به عموم تعلق دارد و بنزین فروشی از کارت سوخت این خودروها، تخلف آشکار است و برخورد قانونی با صاحب کارت از قوانین و مقررات این حوزه محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: این تعداد کارت هوشمند سوخت متعلق به تاکسی و وانت بار است که به طور عمدی یا با همکاری عوامل شاغل در جایگاه‌ها اقدام به سوءاستفاده از سهمیه تخصیص یافته کرده‌اند.

روستایی ادامه داد: افراد خاطی علاوه بر مسدود شدن چند ماهه کارت سوخت آن‌ها جریمه نقدی می‌شوند و در صورت تکرار این موضوع، سهمیه بنزین آن‌ها به صورت دائم قطع می‌شود.

وی عنوان کرد: بازرسی‌های عمومی واحد حراست و کنترل نظارت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، عوامل نیروی انتظامی، نمایندگان تعزیرات و بازرسی سازمان صنعت، معدن، تجارت از پمپ بنزین‌های استان به صورت مداوم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: این اقدام بر اساس دریافت گزارش‌ها از طریق سامانه رسیدگی به شکایات با شماره ۰۹۶۲۷ و نیز از طریق پایش تراکنش‌های سوختگیری ثبت شده در سیستم جی.اس جایگاه در بازدیدهای تصادفی و میدانی انجام شده است.

روستایی بیان کرد: سهمیه تعلق گرفته به خودروهای عمومی فقط برای ارایه خدمت و جابجایی بار و مسافر تعیین شده است و متعلق به مالک خودرو نیستY به همین منظور فروش آن به غیر، تخلف محسوب می شود و گرفتن تعهد محضری، جریمه نقدی و مسدودی چندین ماهه کارت سوخت برای آن پیش بینی شده است.

بر اساس آخرین آمار نزدیک به هفت هزار تاکسی و وانت بار در استان همدان فعالیت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت