مسئولان برای فعال سازی صنایع کوچک تلاش کنند


مسئولان برای فعال سازی صنایع کوچک تلاش کنند

آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان گفت: مسئولان برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال، صنایع کوچک را حمایت و فعال کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مصلای آبادان بهترین ظرفیت برای اشتغالزایی را حمایت و فعال سازی صنایع کوچک بیان کرد و گفت: راه اندازی صنایع کوچک با سرمایه گذاری اندک ضمن رونق اقتصادی میتواند اشتغال بیشتری برای شهرستان فراهم کند.

وی گفت: تمام نهادها و ادارات مختلف مرتبط با شهرک های صنعتی موظفند همکاری کنند متاسفانه رویه برخی از ادارات مصداق ترک فعل هست و به گفته رئیس قوه قضاییه ترک فعل جرم است.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور گفت: از ریاست دادگستری و دادستان شهرستان آبادان به عنوان مدعی العموم تقاضا دارم از هر کسی که به هر بهانه‌ای باعث میشود شرکتی و واحد صنعتی کوچکی تعطیل شود به خاطر ترک فعل برخی از مدیران برخورد شود.

وی در ادامه گفت: دشمن با تمام ابزار به دنبال فرصت برای سوء استفاده از مسایل و مشکلاتی است که برای کارگری و تجمعات کارگری بوجود می آید .

امام جمعه آبادان گفت: به تعبیر حضرت آقا شناخت دشمن مهم است ، این مردم عشق به ولایت و به رغم همه دلخوری‌هایی که از مدیران دارند نسبت به نظام و ولایت پایبند هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور در ادامه گفت: بی تدبیری برخی مسئولان اجرایی گرانی، تورم و مشکلات را برای مردم ایجاد کرده است.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری با اشاره به ماه محرم گفت: یکی از ظرفیتهایی که ایمان را تقویت می‌کند و به ما ارزش می دهد آیینهای محرم است.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور افزود: عزادارای و سینه زنی در فضای بازو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشکالی ندارد اما عزاداران اهل بیت از سفره‌ انداختن اجتناب کنند و اگر نذورات خود را به صورت خشک توزیع کنند بهتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403