1058 بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی ورامینی توزیع شد


1058 بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی ورامینی توزیع شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: به منظور حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، هزار و 58 بسته معیشتی و کارت هدیه بین رانندگان تاکسی و سرویس‌های مدارس ورامین توزیع شد.

حسن خوانساریان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با شیوع ویروس کرونا که با کاهش شدید تردد مسافران در مسیرهای درون شهری و برون شهری و تعطیلی مدارس همراه شد، بسیاری از رانندگان تاکسی و سرویس‌های مدارس، با مشکلات اقتصادی جدی مواجه شدند.
وی اظهار کرد: از ماه رمضان گذشته که به خواسته رهبر معظم انقلاب، نهضت مواسات و همدلی مؤمنانه ملت شریف ایران اسلامی آغاز شد، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین تلاش کرد تا در راستای حمایت از قشر راننده، بسته‌های معیشتی را بین آنان توزیع و حداقل نیازهای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا را با توزیع هزاران بسته مواد غذایی و بهداشتی، تأمین کند.
وی تصریح کرد: در دومین مرحله از رزمایش مواسات و با همکاری موکب احباب‌الرضا(ع) و سپاه پاسداران ناحیه ورامین، ۱۰۵۸ بسته غذایی ۳ میلیون ریالی و ده‌ها کارت هدیه ۳ میلیون ریالی بین رانندگان تاکسی و سرویس مدارس توزیع شد.
خوانساریان اظهار کرد: به منظور رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی سرویس حمل و نقل عمومی، به صورت روزانه بین رانندگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده توزیع می‌شود تا نگرانی مردم از احتمال سرایت بیماری از طریق وسایل نقلیه عمومی برطرف شود.
براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیروز تا امروز ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۷۳ نفر از آنها بستری شدند تا مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۸ هزار و ۸۲۵ نفر برسد.
سیماسادات لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۳۳۱ نفر رسید ضمن این که تعداد بهبود یافتگان این بیماری به ۲۹۳ هزار و ۸۱۱ نفر رسیده است.
به گفته وی، ۳ هزار و ۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند .
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار داشته و استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟