مولر: پس از پیروزی های بزرگ، اوضاع سخت می شود


مولر: پس از پیروزی های بزرگ، اوضاع سخت می شود

بانک ورزش - هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: توضیح آنچه در زمین اتفاق افتاد، دشوار است اما فکر می کنم تیم ما در شکل باورنکردنی قرار...

بانک ورزش - هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: توضیح آنچه در زمین اتفاق افتاد، دشوار است اما فکر می کنم تیم ما در شکل باورنکردنی قرار دارد.


به گزارش بانک ورزش، تیم فوتبال بایرن مونیخ در نتیجه ای تاریخی، هشت بر دو بارسلونا را درهم کوبید تا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. در این دیدار که در شهر لیسبون برگزار شد، توماس مولر در دقایق 4 و 31 برای مونیخی ها گلزنی کرد تا نمایشی تحسین برانگیز را به نمایش بگذارد.

وی در پایان این دیدار اظهار داشت: "توضیح آنچه در زمین اتفاق افتاد، دشوار است. فکر می کنم در این لحظه تیم ما در شکل باورنکردنی قرار دارد."

هافبک گلزن بایرن در دیدار برابر بارسا عنوان کرد: 12 تا 15 بازیکن داریم که می توانند عنوان بازیکن برتر را به خود اختصاص دهند. ما به سختی کار کردیم و رقابت با ما بسیار دشوار و سخت است. این ماجرا بسیار جالب و خنده دار بود که امروز روی داد.

مولر ادامه داد: برای ما مهم نیست که با چه بازیکن یا تیمی مواجه می شویم. پرس و دریبل حریف برای ما اهمیتی ندارد چراکه به سرعت توپ را گرفته و به خواسته ای که داریم، دست پیدا می کنیم.

زننده دو گل بایرن مونیخ برابر بارسلونا گفت: احساس خوبی داریم اما اکنون باید ساکت بوده و خود را برای دیدار بعدی بازسازی کنیم. بازی بعدی با نتیجه صفر- صفر شروع می شود. تیم های دیگر عملکرد ما را خواهند دید و ممکن است بتوانند ما را تحت فشار بگذارند. ما دیدار بعدی را با تساوی بدون گل شروع می کنیم و باید در آن پیروز شویم.

توماس مولر عنوان کرد: امروز بایستی بسیار خوشحال باشیم. پس از آن که فردا از خواب بیدار شده و به پیام های تلفنی جواب دادیم، باید تمرکز خود را پیدا کنیم. من درباره شرایط این تورنمنت ها خوب می دانم. معمولا پس از پیروزی های بزرگ، اوضاع سخت می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق