8200 بسته معیشتی در اشنویه توزیع شد


8200  بسته معیشتی در اشنویه توزیع شد

فرماندار اشنویه گفت: تاکنون هشت هزار و 200 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان توزیع شده است.

8200  بسته معیشتی در اشنویه توزیع شدعبدالسلام مام‌عزیزی، فرماندار اشنویه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه از روز غدیر در این شهرستان اظهار کرد: در این رزمایش بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت مرغ و سایر اقلام غذایی در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

وی افزود: در طی دو مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه در اشنویه هشت هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در بین مردم توزیع شده است و توزیع این بسته‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

فرماندار اشنویه با اشاره به ارزش ریالی این بسته‌هاعنوان کرد: ارزش ریالی این بسته‌ها در مجموع برابر با 30 میلیارد ریال بوده که توسط دستگاه‌های مربوطه و خیران تامین شده است. این بسته‌ها در بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و افراد نیازمند، شناسایی شده از طریق پایگاه‌های بسیج محلات توزیع می‌شود و در این میان حفظ شان و عزت این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.

عزیزی ضمن تشکر از مشارکت خیران در توزیع بسته‌های معیشتی تصریح کرد: برای مثال موسسه خیریه امین که از همان ابتدای شیوع کرونا در شهرستان همراه مسئولان بوده است در این مدت بیش از هفت هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان کرده است.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنه وحدت و همدلی مردم را تقویت کرده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر نقش فعال سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای این رزمایش نباید از نقش سازمان‌های مردم‌نهاد نیز غافل شد.

فرماندار اشنویه اظهار کرد: این سازمان‌ها در مسیر مبارزه با کرونا از هیچ اقدامی فروگذار نکرده و در همه اقدامات از جمله ضدعفونی معابر، توزیع بسته‌های معیشتی و پایش و رصد بیماران نقش فعالی داشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس