اعلام فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» در کردستان


اعلام فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از اعلام فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» از سری برنامه‌های جانبی دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در سطح کانون‌های مساجد کردستان خبر داد.

اعلام فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» در کردستان

کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اعلام فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» اظهار کرد: این پویش با هدف تولید و انتشار محتوا با موضوع معارف امام سجاد(ع) در بستر فضای مجازی از شاخص‌ترین برنامه‌های دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) است.

وی با اشاره به محورهای پویش ملی «سجاده خورشید» افزود: «معارف امام زین‌العابدین(ع)»، «دعا(ارتباط با خدا)» و «معنویت و مقاومت در صحیفه سجادیه» از جمله محورهای پویش «سجاده خورشید» است.

گلباغی فعالیت‌های همچون عکس نوشته، پوستر و صفحه اینستاگرامی با عنوان پویش، آثار صوتی، کلیپ و فیلم کوتاه از جمله قالب‌های آثار نام برد و عنوان کرد: نشر آثار در شبکه های اجتماعی با هشتک گذاری با عناوین: #پویش-سجاده-خورشید #کنگره-امام-سجاد-علیه السلام #صحیفه-سجادیه از جمله روش شرکت در این پویش است.

وی بیان کرد: کانون‌های مساجد، مؤسسات، هیئات مذهبی و مراکز هم‌نام حضرت سجاد(ع)، می‌توانند از 15 مردادماه تا 15 شهریورماه فعالیت های شاخص در زمینه ترویج معارف صحیفه سجادیه را در قالب‌های فیلم، کلیپ و عکس به شماره واتساپ و مجازی 09170776940 ارسال کنند. کانون‌ها، مؤسسات و مراکز همنام حضرت سجاد(ع) نیز می‌توانند آثار خود را تا پایان مهلت تعیین شده به نشانی اینترنتی pooyesh.sajjadeh@gmil.com ارسال کنند.

گلباغی به جوایز پیش‌بینی شده در این پویش اشاره کرد و یادآور شد: هر هفته چهار جایزه سه میلیون ریالی به برترین‌ها داده می‌شود و از 10 مرکز برتر کشور نیز با اعطای پنج تا 15 میلیون ریال تجلیل خواهد شد.

گفتنی است؛ کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) از 9 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادها، مؤسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور 25 محرم همزمان سالروز شهادت سیدالساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان در بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...