(تصاویر) تمرینات تکواندوکاران عراقی در پارک


(تصاویر) تمرینات تکواندوکاران عراقی در پارک

نبیل داود در پاسخ به این سوال که چرا شاگردانش از ماسک استفاده نمی کنند گفت: ماسک زدن در حین انجام ورزش خطر ایجاد تنگی نفس ایجاد می کند. ما این ورزش را بدون ماسک و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی انجام می دهیم.

در بغداد گروهی از تکواندوکاران با توجه به شیوع ویروس کرونا در پارک تمرینات خود را دنبال می کنند.

به گزارش فرارو، این ورزشکاران زن و مرد همه روزه پیش از غروب خورشید در پارک ابونواس بغداد جمع شده و با به تن کردن لباس تکواندو در فضای باز تمرین می کنند.

تمرینات این ورزشکاران توجه افرادی که به این پارک می آیند را نیز به خود جلب کرده و آنها علاوه بر تماشا عکس نیز می گیرند.

نبیل داود مربی این گروه می گوید: این یک نوع ورزش قدرت است و ورزشکار باید قوی و انعطاف پذیر باشد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران جوان می خواهند از فضای سرکوبگرانه ناشی از اپیدمی کرونا کمی فاصله بگیرند افزود: ورزش ما نیاز به تمرکز دارد. هیچ کس به دلیل شیوع کرونا به سالن های بسته نمی رود و ما پارک ابونواس را برای انجام تمرینات انتخاب کردیم.

نبیل داود گفت: تیم ما قرار است ماه اکتبر برای مسابقات راهی ترکیه شود.

این مربی ورزشی در پاسخ به این سوال که چرا شاگردانش از ماسک استفاده نمی کنند گفت: ماسک زدن در حین انجام ورزش خطر ایجاد تنگی نفس ایجاد می کند. ما این ورزش را بدون ماسک و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی انجام می دهیم.

وزارت بهداشت عراق در گزارش روز جمعه خود از ثبت 4013 مورد جدید ابتلا به کرونا در مدت 24 ساعت خبر داد تا بالاترین رقم ابتلا به این ویروس از لحظه ورود آن به عراق در اواسط فوریه گذشته باشد.

با ثبت موارد جدید ابتلا، آمار کل مبتلایان به 168 هزار و 290 نفر رسیده است. همچنین با جان باختن 68 نفر دیگر آمار کل جان باختگان به 5700 نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید